Obavijest o zaštiti podataka za posjet servisnoj radionici

Ovom Obavijesti o zaštiti podataka obavještavamo vas u skladu s člancima 13. i 14. europske Opće uredbe o zaštiti podataka (EU-GDPR) na koji način tvrtka AUDI AG, Auto-Union-Strasse 1, 85057 Ingolstadt, Njemačka („mi”) obrađuje vaše podatke u kontekstu izvršavanja vašeg ugovora sa servisnim partnerom Audi ili servisnom tvrtkom (npr. u sklopu popravaka, servisa, inspekcija).

Obavijestit ćemo vas o obradi podataka u vezi s upotrebom drugih proizvoda i usluga, npr. myAudi i usluge Audi connect, u drugim zasebnim Obavijestima o zaštiti podataka. Vaš će vas Audi partner uz to zasebno obavijestiti o obradi podataka koju on provodi.

Osobni podaci znači svaka informacija koja se odnosi na identificiranu fizičku osobu ili fizičku osobu koju se može identificirati. Fizička osoba koju se može identificirati znači osoba koja se može izravno ili neizravno identificirati, posebno u vezi s identifikatorom kao što su ime, identifikacijski broj, lokacijski podaci, mrežni identifikator ili jedan ili više faktora koji su specifični za fizički, fiziološki, genetski, mentalni, ekonomski, kulturni ili socijalni identitet navedene fizičke osobe.

Svakom se vozilu dodjeljuje jedinstveni identifikacijski broj vozila. U mnogim zemljama taj se identifikacijski broj vozila („VIN”) može slijediti do trenutnog i prethodnog vlasnika vozila preko informacija od odgovarajućeg nadležnog nacionalnog tijela za cestovni promet. Postoje i drugi načini slijeđenja podataka koji se prikupljaju preko vozila do vlasnika ili vozača, npr. preko registarske pločice vozila.

Podaci koji su dobiveni ili koji se obrađuju upravljačkim jedinicama, stoga mogu biti osobni podaci ili, pod određenim okolnostima, mogu postati osobni podaci. Ovisno o dostupnim podacima vozila, moguće je izvesti zaključke o vašem ponašanju tijekom upravljanja vozilom, vašoj lokaciji ili ruti ili vašim navikama uporabe vozila.

Obrada znači bilo koja radnja ili niz radnji koje se obavljaju na osobnim podacima ili na skupu osobnih podataka, bilo da se radi o automatskom procesu, kao što je prikupljanje, bilježenje, organizacija, strukturiranje, pohrana, prilagodba ili izmjena, pronalaženje, obavljanje uvida, uporaba, otkrivanje prijenosom, širenjem ili stavljanjem na raspolaganje na drugi način, usklađivanje ili kombiniranje, ograničavanje, brisanje ili uništavanje.

1. Tko je voditelj obrade i s kime mogu stupiti u kontakt?

Voditelj obrade vaših osobnih podataka je:

AUDI AG, Auto-Union-Strasse 1, 85057 Ingolstadt, Njemačka.

Vezano za zaštitu podataka, možete se obratiti i našem službeniku za zaštitu podataka za našu tvrtku:

AUDI AG, Data Protection Officer, 85045 Ingolstadt, Njemačka.

Ako želite ostvariti svoja prava na zaštitu podataka, molimo koristite opcije za kontakt na

Ondje ćete pronaći dodatne informacije u vezi ostvarivanja prava na zaštitu osobnih podataka. Svoj zahtjev možete poslati i poštom na sljedeću adresu:

AUDI AG, DSGVO-Betroffenenrechte, 85045 Ingolstadt, Njemačka

Ako imate bilo kakva općenita pitanja o ovoj obavijesti o zaštiti podataka ili o obradi vaših osobnih podataka koju provodi tvrtka AUDI AG, molimo koristite sljedeće opcije za kontakt:

2. Koje podatke obrađujemo i u koje svrhe te i iz kojih izvora potječu?

Obrađujemo osobne podatke koje ste nam izravno dostavili u okviru našeg poslovnog odnosa, tj. pri uspostavljanju, izvršavanju i upravljanju našim poslovnim odnosom ili pružanju usluga (uključujući obradu mogućih postupaka zbog jamstva ili garancija) ili vaših upita u slučajevima kada nas izravno kontaktirate.

Relevantni osobni podaci uključuju:

  • privatni kontakt podaci i matični podaci.

Osim toga, obrađujemo osobne podatke koje smo zakonito primili i koje nam je dozvoljeno obraditi iz javno dostupnih izvora (npr. odgovarajuće nacionalno tijelo za cestovni promet).

2.1. Podaci koje nam dostavljaju Audi partneri i servisne tvrtke

Uz to obrađujemo – u mjeri u kojoj je to potrebno u vezi s posjetom servisnoj radionici – osobne podatke koje legalno primamo od Audi Servisnih partnera ili nezavisnih servisnih tvrtki (npr. za izvršavanje naloga, za ispunjavanje ugovora ili na temelju vaše privole). Osim toga, obrađujemo osobne podatke koje smo zakonito primili i koje nam je dozvoljeno obraditi iz javno dostupnih izvora (npr. odgovarajuće nacionalno tijelo za cestovni promet).

Osobni podaci uključuju: privatni kontakt i matični podaci, profesionalni radni i organizacijski podaci, matični podaci vozila i identifikacija, podaci o povijesti vozila i posjetima servisnoj radionici, podaci o korištenju vozila (podaci o korištenju i radu vozila), podaci o pravnim transakcijama/ugovorima, financijski podaci, osobito osjetljivi osobni podaci.

Identifikacijski broj vašeg vozila služi kao jedinstveni identifikator vašeg vozila u slučaju mogućih postupaka zbog jamstva ili garancija, usluga popravaka, održavanja i podrške, našeg internog nadzora kvalitete i u slučaju krađe vašeg vozila.

2.2. Podaci iz vašeg vozila

Ako upotrebljavate te usluge (npr. usluge popravaka, radovi na održavanju vozila), podaci koji su pohranjeni u vozilu (softverski status, podaci o radu vozila, tehnički podaci i drugi podaci o stanju vozila) mogu se preuzeti i obraditi zajedno s VIN-om i drugim matičnim podacima vozila (npr. model vozila, oprema vozila).

Prikupljanje podataka iz vozila može se postići preuzimanjem koristeći takozvani dijagnostički uređaj ili posebni uređaj za preuzimanje podataka (analitički alati) što obavljaju zaposlenici Audi servisne mreže (Audi servisni partner) ili treće strane (npr. služba za pomoć na cesti i vučne službe, nezavisne servisne tvrtke) ili zaposlenik tvrtke Audi, bilo izravno ili daljinskim pristupom dijagnostičkom uređaju servisne tvrtke.

Podaci o vozilu (npr. pohrana događaja, podaci o radu vozila, identifikacijski broj vozila, model, verzija softvera) uvijek se preuzimaju dijagnostičkim uređajem za analizu zahtjeva i prenose u dijagnostički protokol. Servisna tvrtka prenosi nam dijagnostički protokol u svrhu koja je određena u 3. odjeljku.

Daljnji podaci mogu se preuzeti na individualnoj osnovi ovisno o vašem zahtjevu.

To može uključivati podatke infotainment modula, npr. unose u adresar za zahtjeve vezane uz pristup adresaru ili postavke profila koje ste lokalno pohranili u vozilo.

Servisna tvrtka obrađuje podatke koji su preuzeti u svrhu analiza i za rješavanje vašeg prigovora. U principu, općenito obrađujemo samo one podatke koji su povezani s vama ili vašim vozilom koji su potrebni za efikasnu obradu vašeg zahtjeva i davanje podrške servisnoj tvrtki ili one koji su nam potrebni za obradu.

U nastavku ćemo pojasniti koje podatke vaše vozilo obrađuje, a koje podatke možemo preuzeti i obraditi u vezi sa zahtjevom.

2.3. Elektroničke upravljačke jedinice – Opće informacije

Elektroničke upravljačke jedinice ugrađene su u vaše vozilo. Upravljačke jedinice obrađuju podatke koje dobivaju, primjerice, od senzora vozila, koje sami stvaraju ili razmjenjuju jedni s drugima. Neke upravljačke jedinice potrebne su za sigurno funkcioniranje vašeg vozila, neke vam pružaju podršku kada vozite (sustavi za podršku vozaču), a neke omogućavaju praktičnost ili značajke infotainment sustava. Određene informacije o obradi podataka vašeg vozila mogu se pronaći u odgovarajućem priručniku koji je dostupan na mreži i, ovisno o opremi vozila, može se pronaći u digitalnom obliku u vozilu, u izravnoj vezi s obavijestima o zaštiti podataka relevantnih značajki.

2.4. Radni podaci u vozilu

Upravljačke jedinice obrađuju podatke za upravljanje vozilom. To uključuje, na primjer:

  • informacije o stanju vozila (npr. brzina, usporenje, lateralno ubrzanje, brzina okretanja kotača, sustav indikatora sigurnosnog pojasa)
  • uvjeti okoline (npr. temperatura, senzor za kišu, senzor za udaljenost).

Općenito su takvi podaci nepostojani i ne pohranjuju se izvan vremena rada vozila te se obrađuju samo unutar samog vozila. Kontrolne jedinice često sadrže zapisnike događaja (ponekad uključujući i ključeve vozila). Oni se upotrebljavaju kako bi privremeno ili trajno dokumentirali tehničke smetnje, kao i informacije o stanju vozila (npr. opterećenost sastavnih dijelova, informacije o održavanju).

Sljedeći se podaci pohranjuju, ovisno o tehničkoj opremi:

  • radni uvjeti sastavnih dijelova sustava (npr. razina napunjenosti, pritisak u gumama, stanje baterije)
  • kvarovi na važnim sastavnim dijelovima sustava (npr. svjetla, kočnice)
  • reakcije sustava na posebne uvjete vožnje (npr. sustavi za podršku vozaču)
  • informacije o događajima koji utječu na stanje vozila (npr. stanje napunjenosti visokonaponskog akumulatora u električnim vozilima, procijenjeni domet).

U posebnim slučajevima (npr. kada je vozilo otkrilo kvar) može biti potrebno pohraniti podatke koji bi inače bili nepostojani.

Ako upotrebljavate tu uslugu, pohranjeni radni podaci mogu se po potrebi preuzeti zajedno s VIN-om. Preuzeti radni podaci dokumentiraju tehničko stanje vozila ili pojedinačnih sastavnih dijelova i podržavaju dijagnozu, usklađenost sa obvezama jamstva ili garancije i poboljšanje kvalitete.

Podaci se općenito preuzimaju preko definiranog sučelja, npr. zakonski zahtijevana veza za dijagnozu unutar vozila (OBD, eng. „on-board diagnosis”) ili servisnog ključa. Ti podaci, posebno informacije o opterećenosti sastavnih dijelova, tehničkim događajima (unosi u zapisnik događaja), radnim greškama i kvarovima, prenose nam se, ako je potrebno, zajedno s VIN-om kao dio dijagnostičkog protokola.

Servisne tvrtke mogu zapisnike događaja u vozilu vratiti na tvorničke postavke u sklopu popravaka ili servisnih radova ili na vaš zahtjev.

2.5. Tehnički podaci (IUMPR)

Redovito provjeravanje funkcionalnosti sastavnih dijelova za čišćenje ispušnih plinova zakonska je obveza.

U svrhu potvrde da se rade redovite provjere (dijagnoza), u upravljačkoj se jedinici (podaci koji provjeravaju dijagnostičke funkcije) određuje koeficijent radne učinkovitosti u nadziranoj uporabi (eng. In-Use Monitor Performance Ratio ili IUMPR) i ondje pohranjuje kao tehnički podaci.

2.6. Funkcije udobnosti i infotainment sustava

Možete pohraniti postavke udobnosti i prilagodbe u vozilu i mijenjati ih ili vratiti na tvorničke postavke u bilo koje vrijeme. Ovisno o odgovarajućoj opremi, to uključuje, na primjer

  • postavke za položaj sjedala i upravljača
  • postavke šasije i sustava klimatizacije
  • prilagodbe kao što je unutarnja rasvjeta.

U okviru odabrane opreme, možete i sami uvoditi vlastite podatke u funkcije infotainment sustava vozila. Ovisno o odgovarajućoj opremi, to uključuje, na primjer

  • mulitmedijski podaci, kao što su glazba, filmovi ili fotografije za prikaz i reprodukciju u integriranom multimedijskom sustavu
  • podaci adresara korišteni u kombinaciji s integriranim automatskim sustavom ili navigacijskim sustavom
  • odredišta unesena u navigaciju
  • podaci o korištenju internetskih usluga.

U pravilu se takvi podaci prenose iz vozila samo na vaš zahtjev, posebno što se tiče korištenja internetskih usluga u skladu s vašim odabranim postavkama.

Podaci iz funkcija udobnosti i infotainment sustava, npr. individualne postavke ili prilagodbe, ne mogu se preuzeti pomoću dijagnostičkog uređaja i zbog toga nisu standardni dio dijagnostičkog protokola. Takvi se podaci preuzimaju samo u pojedinačnim slučajevima i na zahtjev klijenta. U vezi s pritužbama u području funkcija udobnosti i infotainment sustava, možda će biti potrebno preuzeti takve podatke i prenijeti ih nama radi popravka.

Ovisno o odgovarajućoj opremi, posebno se sljedeći podaci mogu preuzeti iz funkcija udobnosti i obraditi, ako je to potrebno:

  • postavke za položaj sjedala i upravljača
  • postavke šasije i sustava klimatizacije
  • učestalost uporabe pomoći pri parkiranju
  • prilagodbe kao što je unutarnja rasvjeta.

Ovisno o odgovarajućoj opremi, posebno se sljedeći podaci mogu preuzeti iz funkcija infotainment sustava i obraditi, ako je to potrebno:

  • mulitmedijski podaci, kao što su glazba, filmovi ili fotografije za prikaz i reprodukciju u integriranom multimedijskom sustavu
  • podaci adresara korišteni u kombinaciji s integriranim automatskim sustavom ili navigacijskim sustavom
  • odredišta unesena u navigaciju
  • podaci o korištenju internetskih usluga
  • informacije o povezanim uređajima, kao što su mobilni telefoni (u tom slučaju prvenstveno naziv uređaja, proizvođač, verzija softvera).

U tom se kontekstu, na primjer, može preuzeti i posljednja prepoznata glasovna naredba.

Takvi podaci u vezi s funkcijama udobnosti i infotainment sustava mogu se pohraniti lokalno u vozilu ili u uređaju koji vam je spojen na vozilo (npr. pametni telefon, USB memorija ili MP3 uređaj za reprodukciju). Ako ste sami unijeli podatke, možete ih u bilo kojem trenutku obrisati.

Ako se upravljačka jedinica mijenja u okviru vršenja popravaka, ti se podaci u pravilu preuzimaju iz stare upravljačke jedinice i prenose u novu upravljačku jedinicu.

2.7. Internetske usluge

Ako vaše vozilo ima bežičnu mrežnu vezu, to omogućuje razmjenu podataka između vašeg vozila i drugih sustava (podatkovni poslužitelji tvrtke Audi ili pružatelja usluga). U nekim državama bežičnu mrežnu vezu omogućuje jedinica odašiljača i prijamnika u vozilu (koje mi ugrađujemo) ili mobilni uređaj (npr. pametni telefon) koji ugrađujete vi.

Internetske značajke (informacijske i kontrolne usluge za vaše vozilo) mogu se upotrebljavati preko te bežične mrežne veze. To uključuje internetske usluge i aplikacije koje vam mi pružamo ili drugi pružatelji („Audi connect usluge”).

Za Audi mrežne usluge, opis odgovarajućih značajki i povezanih informacija o zaštiti podataka dani su na prikladnom mjestu (npr. MMI, Audi internetska stranica). Osobni podaci mogu se obrađivati u svrhu pružanja tih mrežnih usluga.

Ako je potrebno za obradu vašeg servisnog zahtjeva, možemo pristupiti podacima pohranjenim u našim IT sustavima preko internetskih usluga, kao i informacijama o stanju Audi connect usluga, tj. uvjetima licenci, stanju veze, stanju ugovora.

2.8. Snimanje videa, fotografija i zvuka

U nekim slučajevima može biti potrebno snimiti video, fotografiju ili zvuk pojedinih sastavnih dijelova vašeg vozila i prenijeti ih tvrtki Audi, npr. u slučaju pritužbi, kako bi se mogla provesti ciljana analiza te za rješavanje pritužbi (podrška pri popravcima). To može biti moguće, na primjer, u slučaju pritužbi na zvukove kako bi se pronašao uzrok emisije zvukova i za rješavanje pritužbe.

3. Koje podatke obrađujemo u koje svrhe i koja se pravna osnova primjenjuje?

Obrađujemo vaše osobne podatke u različite svrhe u skladu s odredbama Opće uredbe o zaštiti podataka („GDPR”) i njemačkog Saveznog zakona o zaštiti podataka (Bundesdatenschutzgesetz, „BDSG”).

Obrada vaših osobnih podataka mora se temeljiti na jednom od sljedećih pravnih osnova:

  • dali ste privolu (čl. 6. st. 1. t. (a) GDPR-a)
  • obrada je nužna za izvršavanje ugovora s vama ili kako bismo poduzeli korake na vaš zahtjev prije stupanja u ugovorni odnos (čl. 6. st. 1. t. (b) GDPR-a)
  • obrada je potrebna za usklađenost s pravnim zahtjevima prema zakonu EU-a ili zakonu neke države članice EU-a kojem je tvrtka Audi podložna (čl. 6. st. 1. t. (c) GDPR-a)
  • obrada je potrebna za zaštitu vaših ključnih interesa ili onih neke druge fizičke osobe (čl. 6. st. 1. t. (d) GDPR-a)
  • obrada je potrebna za obavljanje zadatka od javnog interesa ili za izvršavanje službene ovlasti koje su nam dodijeljene (čl. 6. st. 1. t. (e) GDPR-a)
  • obrada je potrebna za svrhe legitimnih interesa tvrtke AUDI AG ili treće strane, osim kada je takav interes podređen vašim interesima ili osnovnim pravima i slobodama što zahtijeva zaštitu osobnih podataka, posebno kada je subjekt obrade podataka dijete (čl. 6. st. 1. t. (f) GDPR-a).

Ako u iznimnim slučajevima obrađujemo posebne kategorije osobnih podataka (podaci koji otkrivaju rasno ili etničko podrijetlo, politička mišljenja, religiozna ili filozofska vjerovanja ili članstvo u sindikatima, kao i obrada genetskih podataka, biometrijskih podataka u svrhu jedinstvene identifikacije neke osobe, podaci o zdravlju ili podaci o seksualnom životu ili seksualnoj orijentaciji neke osobe) o vama, jedan od sljedećih pravnih temelja mora biti primjenjiv:

  • dali ste svoju izričitu privolu (čl. 9. st. 2. t. (a) GDPR-a)
  • obrada je potrebna za zaštitu vaših ključnih interesa ili onih neke druge osobe i subjekt obrade podataka fizički ili pravno nije u stanju dati privolu (čl. 9 st. 2 t. (c) GDPR-a)
  • obrada se odnosi na osobne podatke koje ste javno objavili (čl. 9 st. 2 t. (e) GDPR-a)
  • obrada je potrebna za uspostavljanje, ostvarivanje ili obranu pravnih zahtjeva (čl. 9. st. 2. t. (f) GDPR-a)
  • obrada je potrebna iz razloga značajnog javnog interesa na temelju zakona EU-a ili zakona neke države članice EU-a što je proporcionalno cilju koji se želi postići, poštujući bit prava na zaštitu podataka i pruža primjerene i posebne mjere za zaštitu vaših temeljnih prava i interesa (čl. 9. st. 2. t. (g) GDPR-a).

Slijedom gore navedenoga, vaše osobne podatke obrađujemo na temelju sljedećih pravnih osnova u sljedeće svrhe:

SvrhaPravna osnovaLegitimni interes u odvagivanju interesaKategorije podataka
provjere osobnog identiteta i provjeravanje licenci i dozvola/ovlaštenjaprivola, odvagivanje interesa, provedba predugovornih mjera, izvršavanje ugovorapreispitivanje sukoba interesa, prevencija industrijske špijunaže, održavanje i poboljšavanje kvalitete proizvoda, postavljanje, ostvarivanje ili obrana pravnih zahtjeva tvrtke AUDI AG ili pojedinog zastupnika tvrtke AUDIvidjeti 2. odlomak
pregled i optimizacija sustava, objekata, tijeka rada i procesaodvagivanje interesakontrola kvalitete proizvoda i sprječavanje oštećenja proizvoda, preventivno upravljanje pritužbamavidjeti 2. odlomak
pregled i optimizacija proizvoda i uslugausklađenost s pravnom obvezom, odvagivanje interesakontrola kvalitete proizvoda i sprječavanje oštećenja proizvoda, preventivno upravljanje pritužbamavidjeti 2. odlomak
obrada naloga kupaca, uključujući proizvodnju vozila i pružanje digitalnih uslugaizvršavanje ugovora (npr. ugovor o uslugama, ugovor o kupoprodaji vozila ili ugovor za posebnu opremu), privolavidjeti 2. odlomak
prevencija povrede zakona (posebno kaznena djela) i zloupotrebausklađenost s pravnim obvezama, odvagivanje interesausklađenost sa zakonskim i regulatornim zahtjevima - provjera usklađenosti sa zakonskim odredbama, internim smjernicama tvrtke, pravilima i standardima tvrtke AUDI AG, tvrtki grupe, zaposlenika, poslovnih partnera i drugih trećih stranavidjeti 2. odlomak
upravljanje ugovorom (ostali ugovori), posebno upravljanje poslovnim partnerimaodvagivanje interesa, izvršavanje ugovora, privolausklađenost s pravnim zahtjevima AUDI zastupnika, profesionalizacija vizualnog identiteta marke AUDI i poboljšavanje doživljaja za klijente putem kvalificiranih zaposlenika naših prodajnih i poslovnih partnera; poboljšavanje suradnje s prodajnim i poslovnim partnerimavidjeti 2. odlomak
trgovanje i upravljanje podacimaizvršavanje ugovora, privolavidjeti 2. odlomak
razvoj i testiranje sastavnih dijelova, proizvoda i uslugaizvršavanje ugovora (npr. ugovor o uslugama, ugovor o kupoprodaji vozila ili ugovor za posebnu opremu) i privola, odvagivanje interesapoboljšavanje cestovne sigurnosti i vlastitih proizvoda, promicanje znanostividjeti 2. odlomak
operativna sigurnost i upravljanje hitnim slučajevima, pravo vlasnika ili najmoprimca na neometani posjed i u svrhu sprječavanje osoba od neovlaštenog pristupausklađivanje s pravnim obvezama, odvagivanje interesa, privolaodržavanje sigurnosti tvornice, kontrola pristupa, prevencija nesrećavidjeti 2. odlomak
interna administracijaizvršavanje ugovora, odvagivanje interesa, usklađivanje s pravnim obvezama, ako je primjenjivo, privola- analiza prodajnih podataka i podataka o narudžbama u skladu s modelom prodajnog kanala, statusom narudžbe -analiza zatraženih varijanti i opreme - izvještavanje o poslovnim parametrima upotrebom VIN broja po potrebi - provedba procjene za upravljanje našim poslovnim procesima i kontrolu troškova temeljenu na modelu prodajnih kanala, statusu narudžbe, analizi zatraženih varijanti i opreme, izvještavanje o poslovnim parametrima, upotrebom identifikacijskog broja vozila po potrebi - održavanje postupaka - usklađenost sa zakonskim i regulatornim zahtjevima -pružanje pogodnosti i podrške zaposlenicima -održavanje kvalitete proizvoda - sprječavanje odštetnih zahtjeva - priprema i praćenje događanja, poboljšanje organizacije za budućnost,vidjeti 2. odlomak
pravni odnosi i usklađivanjeusklađenost s nekom pravnom obvezom, javni interes, usklađivanje s pravnim obvezama, odvagivanje interesa, izvršavanje ugovora- usklađenost sa zakonskim i regulatornim zahtjevima - provjera usklađenosti sa zakonskim odredbama, internim smjernicama tvrtke, pravilima i standardima tvrtke AUDI AG, tvrtki grupe, zaposlenika, poslovnih partnera i drugih trećih strana - usklađenost sa zakonskim i regulatornim zahtjevima, postavljanje, ostvarivanje ili obrana pravnih zahtjeva tvrtke AUDI AG ili AUDI zastupnika - provjera usklađenosti s ugovornim i zakonskim obvezama tvrtke AUDI AG, njezinih zaposlenika ili prodajnih partnera, dobavljača itd., po potrebi upotrebom identifikacijskog broja vozilavidjeti 2. odlomak
briga o klijentima i potencijalnim klijentima, oglašavanjeprivola, odvagivanje interesa, izvršavanje ugovora (ugovor na koji se vaš zahtjev odnosi, npr. ugovor o kupoprodaji vozila, dostava itd.)zastupanje tvrtke AUDI AG i pružanje informacija o njezinim aktivnostima i proizvodima, prilagodba mrežnih usluga promjenjivim potrebama korisnika, održavanje i poboljšavanje kvalitete proizvodavidjeti 2. odlomak
analiza i procjena klijenataprivola, odvagivanje interesa- analiza prodajnih podataka i podataka o narudžbama u skladu s modelom prodajnog kanala, statusom narudžbe- analiza zatraženih varijanti i opreme - izvještavanje o poslovnim parametrima po potrebi upotrebom VIN broja - provedba analize za upravljanje našim poslovnim procesima i kontrolu troškova temeljenu na modelu prodajnih kanala, statusu narudžbe, analizi zatraženih varijanti i opreme, izvještavanje o poslovnim parametrima, po potrebi upotrebom identifikacijskog broja vozila, održavanje i poboljšavanje kvalitete proizvoda, zastupanje AUDI AG i pružanje informacija o aktivnostima i proizvodima, prilagođavanje mrežnih usluga prema promjenjivim potrebama korisnikavidjeti 2. odlomak
upiti i pritužbe klijenataizvršavanje ugovora (npr. ugovor o uslugama, ugovor o kupoprodaji vozila ili ugovor za posebnu opremu) i privola, odvagivanje interesakontrola kvalitete proizvoda i sprječavanje oštećenja proizvoda, preventivno upravljanje pritužbamavidjeti 2. odlomak
jamstvo i dobar ugledizvršavanje ugovora, privolavidjeti 2. odlomak
upravljanje jamstvom uključujući opozive proizvodaizvršavanje ugovora (servisni ugovor), odvagivanje interesa, izvršavanje ugovora- ako postoje konkretne naznake da je neki kvar prouzročen izmjenama na vozilu (tuning, izmjene itd.) tijekom razdoblja jamstva ili garancije, AUDI AG ima legitimni interes to prepoznati - efikasno otkrivanje i analiza kvarova u svrhu otklanjanja grešaka - podrška za AUDI zastupnika u ispunjavanju njegovih pravnih obveza prema vamavidjeti 2. odlomak

Provjerite vaša prava na prigovor pri obradi podataka u svrhe izravnog marketinga ili iz osobnih razloga i te pravo na povlačenje privole (vidjeti odjeljak „Koja prava imate?” i „Informacije o vašem pravu na prigovor”).

3.1. Postoji li obveza pružanja osobnih podataka?

U okviru izvršavanja ugovora s Audi servisnim partnerom ili servisnom tvrtkom, morate pružiti samo one osobne podatke koji su potrebni za izvršavanje vašeg ugovora ili koje smo dužni prikupljati prema zakonu. Bez tih podataka, u pravilu smo primorani odbiti sklapanje ugovora ili provođenje nekog naloga ili nećemo biti u mogućnosti izvršiti postojeći ugovor te ćemo ga vjerojatno morati raskinuti.

4. Tko prima moje podatke?

Zbog opsega i kompleksnosti podataka koje AUDI AG obrađuje, nije moguće navesti svakog primatelja vaših osobnih podataka zasebno u ovoj Obavijesti o zaštiti podataka, zbog čega su u pravilu navedene samo kategorije primatelja.

Unutar AUDI AG, ti subjekti primaju vaše podatke koji zahtijevaju vaše podatke za obradu podataka (npr. Audi training prodajni odjel, Prodaja Njemačka, IT).

Pružatelji usluga koje mi angažiramo i koji rade na naš nalog (takozvani „izvršitelji obrade“), koji nas podržavaju u obradi podataka, isto primaju podatke u te svrhe. Na primjer, vaša se adresa e-pošte može proslijediti pružatelju usluge tako da vam oni mogu slati bilten na koji ste se pretplatili. Pružatelji usluga mogu biti zaposleni za pružanje kapaciteta poslužitelja. To uključuje:

  • pružatelji usluga/dobavljači

U pravilu ćemo dijeliti vaše osobne podatke s trećim stranama samo kada je to potrebno za izvršavanje ugovora, ako mi ili treća strana imamo legitimni interes u objavljivanju informacija ili ako ste dali svoju privolu. Uz to, podaci se mogu dijeliti s trećim stranama u onoj mjeri u kojoj to od nas zahtijeva zakon ili izvršni regulatorni ili sudski nalozi. Treće strane kojima otkrivamo vaše osobne podatke i koje djeluju kao voditelji obrade prema zakonu o zaštiti podataka uključuju sljedeće:

  • pružatelji usluga/dobavljači
  • javna tijela
  • pravni, gosodarski i financijski zastupnici
  • prodajni partneri
  • tvrtke grupe

5. Prenose li se podaci u treću zemlju?

Vaše podatke obrađujemo u Njemačkoj. U pravilu, ne prenosimo vaše podatke u druge zemlje ili treće zemlje (zemlje koje nisu članice Europske unije niti Europskog gospodarskog prostora) ili međunarodnim organizacijama.

Prijenos podataka u treće zemlje (tj. zemlje koje nisu države članice Europske unije niti Europskog gospodarskog područja) može se odviti u iznimnim slučajevima do mjere do koje je potrebno za pružanje usluga vama, kada je to zakonski potrebno ili kada ste nam za to dali privolu.

Imajte na umu da neke treće zemlje nemaju razinu zaštite podataka koju Europska komisija smatra primjerenom. Tvrtka AUDI AG će prenijeti osobne podatke u treće zemlje samo u onoj mjeri u kojoj je to dozvoljeno prema čl. 44. – 49. GDPR-a. Ako se tvrtka AUDI AG oslanja na odgovarajuće zaštitne mehanizme u skladu s člankom 46. stavkom 2. GDPR-a (npr. Standardne ugovorne klauzule ili Obvezujuća korporativna pravila), AUDI AG će podnijeti dodatne tehničke i/ili organizacijske mjere u mjeri u kojoj je to potrebno da bi se održala primjerena razina zaštite vaših osobnih podataka.

Možete preuzeti presliku o određenim primjenjivim ili dogovorenim pravilima kako biste se uvjerili u primjerenu razinu zaštite podataka. U tu svrhu upotrijebite informacije iz odjeljka za kontakt.

6. Koliko dugo će moji podaci biti pohranjeni?

Pohranjujemo vaše podatke sve dok je potrebno za pružanje naših usluga ili sve dok imamo legitimni interes za nastavak pohrane.

Uz to podliježemo raznim obvezama zadržavanja i dokumentiranja, koje proizlaze, inter alia, iz njemačkog Trgovačkog zakonika (Handelsgesetzbuch, „HGB”) i njemačkog Poreznog zakonika (Abgabenordnung, „AO”). Razdoblja zadržavanja i dokumentiranja koja su ondje određena mogu iznositi do deset godina. Osim toga, razdoblje pohrane također se procjenjuje prema zakonskim razdobljima zastare, koja primjerice mogu iznositi do trideset godina, prema odjeljcima 195. i sljedećim njemačkog Građanskog zakonika (Bürgerliches Gesetzbuch, „BGB”), prema kojem je uobičajeno razdoblje zastare tri godine.

Pod određenim uvjetima podaci se moraju zadržati na duže razdoblje, primjerice kada je naloženo takozvano zakonsko zadržavanje ili zadržavanje sudskog postupka (tj. zabrana brisanja podataka za vrijeme trajanja sudskog postupka) koje je doneseno u vezi sa upravnim ili sudskim postupkom.

7. Koja prava imam?

Kao subjekt obrade podataka općenito možete ostvariti sljedeća prava na zaštitu podataka:

Pristup:Imate pravo zatražiti informacije o pohranjenim podacima kod AUDI AG i područje primjene obrade podataka kao i otkrivanje koje provodi AUDI AG te dobiti kopiju osobnih podataka koje se tiču vas.
Ispravak:Imate pravo zatražiti, bez neopravdane odgode, ispravak netočnih osobnih podataka koji se odnose na vas kao i dopunu pohranjenih nepotpunih osobnih podataka koji se odnose na vas kod tvrtke AUDI AG.
Brisanje: Imate pravo zatražiti brisanje osobnih podataka koji se odnose na vas i koji su pohranjeni kod tvrtke AUDI AG, bez neopravdane odgode, ako su za to ispunjeni zakonski uvjeti. To posebno vrijedi u slučajevima kada - vaši osobni podaci nisu više potrebni za svrhe za koje su bili prikupljeni - jedini pravni temelj za obradu bio je vaš pristanak, a vi ste ga povukli - dali ste prigovor na obradu na pravnom temelju odvagivanja interesa u vezi s vašom specifičnom situacijom i mi ne možemo dokazati da postoje jači legitimni temelji za obradu - vaši su se osobni podaci nezakonito obrađivali ili - vaši osobni podaci moraju se obrisati radi usklađivanja s pravnom obvezom. Ako smo dijelili vaše podatke s trećim stranama, obavijestit ćemo ih o brisanju, u mjeri u kojoj to zahtijeva zakon. Imajte na umu da je vaše pravo na brisanje podložno ograničenjima. Primjerice, nismo obvezni niti nam je dozvoljeno brisati podatke koje smo obvezni zadržati zbog zakonskih rokova zadržavanja. Slično tomu, podaci koji su nužni radi uspostavljanja, ostvarivanja ili obrane pravnih zahtjeva isključeni su od vašeg prava na brisanje podataka.
Ograničenje obrade:Imate pravo, pod određenim uvjetima, zatražiti ograničenje obrade (tj. označavanje pohranjenih osobnih podataka radi ograničavanja buduće obrade). Pod sljedećim uvjetima: - osporavate točnost vaših osobnih podataka te tvrtka AUDI AG mora provjeriti točnost vaših osobnih podataka - obrada je nezakonita, ali protivite se brisanju vaših osobnih podataka već zahtijevate ograničenu uporabu vaših osobnih podataka - tvrtki AUDI AG vaši osobne podaci više nisu potrebni u svrhu obrade, ali su potrebni vama radi uspostavljanja, ostvarivanja ili obrane pravnih zahtjeva - dali ste prigovor na obradu, a u tijeku je provjera čiji je legitimni interes nadređen, vaš ili onaj tvrtke AUDI AG. U slučaju kada je obrada ograničena, podaci će se primjereno označiti i, uz iznimku pohrane, samo obrađivati uz vašu privolu ili za uspostavljanje, ostvarivanje ili obranu pravnih zahtjeva ili zaštitu prava druge fizičke ili pravne osobe ili zbog važnog javnog interesa EU-a ili države članice EU-a.
Prenosivost podataka:U mjeri u kojoj automatski obrađujemo vaše osobne podatke koje ste nam dostavili na temelju privole ili ugovora s vama (uključujući vaš ugovor o radu), imate pravo primati te podatke u strukturiranom, uobičajeno korištenom i strojno čitljivom formatu te prenijeti te podatke drugom voditelju obrade bez ometanja od strane tvrtke AUDI AG. Isto tako imate pravo na izravan prijenos osobnih podataka od tvrtke AUDI AG prema drugom voditelju obrade kada je to tehnički izvedivo i pod uvjetom da to ne utječe negativno na prava i slobode drugih.
Prigovor:Ako obrađujemo vaše osobne podatke na temelju legitimnog interesa ili u javnom interesu, imate pravo prigovoriti na obradu vaših podataka iz osobnih razloga. Uz to imate neometano pravo prigovora ako obrađujemo vaše podatke za izravni marketing. Pogledajte zasebnu napomenu u odjeljku „Informacije o vašem pravu na prigovor”.
Povlačenje privole:Ako ste dali privolu za obradu vaših osobnih podataka, u bilo koje vrijeme ju možete povući. Imajte na umu da će povlačenje privole imati učinak samo na buduću obradu podataka. Povlačenje privole neće imati utjecaj na obradu koja se dogodila prije povlačenja.
Pritužba:Uz to, imate pravo podnijeti pritužbu nadzornom tijelu za zaštitu podataka ako mislite da je obrada vaših osobnih podataka nezakonita. Pravo na podnošenje pritužbe ne dovodi u pitanje bilo koji drugi administrativni ili sudski pravni lijek. Adresa nadzornog tijela za zaštitu podataka koje je odgovorno za AUDI AG: Bavarian State Office for Data Protection Supervision Promenade 18 91522 Ansbach Njemačka

7.1. Informacije o vašem pravu na prigovor

Pravo na prigovor na temelju vaše specifične situacije

Imate pravo na prigovor na obradu vaših osobnih podataka na temelju vaše specifične situacije. Pretpostavka za to je da se obrada podataka obavlja u javnom interesu ili na temelju odvagivanja interesa. Isto se odnosi i na bilo koje profiliranje.

Sve dok obradu vaših osobnih podataka temeljimo na odvagivanju interesa, pretpostavit ćemo da se uvjerljivi legitimni razlozi mogu predočiti, no mi ćemo svaki individualni slučaj, naravno, provjeriti.

U slučaju prigovora, nećemo nastaviti obrađivati vaše osobne podatke, osim

  • kada možemo predočiti uvjerljive legitimne razloge za obradu takvih podataka koji nadjačavaju vaše interese, prava i slobode, ili
  • kada se vaši osobni podaci upotrebljavaju za uspostavljanje, ostvarivanje ili obranu pravnih zahtjeva.

Prigovor na obradu vaših podataka za naše svrhe izravnog marketinga

Kada vaše osobne podatke obrađujemo za potrebe izravnog marketinga, u svakom trenutku imate pravo uložiti prigovor na obradu osobnih podataka koji se odnose na vas za potrebe takvog marketinga; isto se odnosi i na profiliranje u mjeri u kojoj je povezano s takvim izravnim marketingom.

Ako se protivite obradi za potrebe izravnog marketinga, nećemo više obrađivati vaše osobne podatke u takve svrhe.

Prigovor na obradu vaših podataka radi poboljšavanja proizvoda i opće analize kupaca

U sklopu odvagivanja interesa, dajemo vam zasebno pravo na prigovor u vezi s obradom vaših osobnih podataka radi poboljšanja proizvoda i opće analize kupaca.

Ako podnesete prigovor na obradu radi poboljšanja proizvoda i/ili opće analize kupaca, više nećemo obrađivati vaše osobne podatke u te svrhe. To se ne odnosi na statističke procjene zbirnih i anonimnih podataka.

Ostvarivanje prava na prigovor

Prigovor se može podnijeti u bilo kojem obliku i po mogućnosti ga treba uputiti na podatke za kontakt navedene u ovoj Obavijesti o zaštiti podataka.