E-automobili prikladni su samo za kratke dionice, a ne za svakodnevnu vožnju? Doseg električnog automobila ima važnu ulogu za uspješnost e-mobilnosti. Zahvaljujući stalnom daljnjem razvoju alternativni oblik pogona dosegao je razinu dugih dionica. Pročitajte naše savjete na temu korištenja e-automobila u zimskim uvjetima.
Koji se doseg može postići s e-automobilom, ovisi o različitim čimbenicima kao što su:
Tijekom korištenja u zimskim uvjetima postoji još čimbenika koji mogu smanjiti doseg vašeg e-automobila, primjerice:
Zaštitite bateriju od niskih temperatura i parkirajte vozilo po mogućnosti na mjestu zaštićenom od vremenskih utjecaja
Prilagođeni način vožnje uz predviđanje situacija u prometu u drive select modusu „efficiency“ i prediktivni način vožnje u skladu s prijedlozima potpore za učinkovitu vožnju
Smanjenje potrošnje električnih trošila kao što su klimatizacija, funkcija odmrzavanja, grijanje unutrašnjosti, zrcala, stakla i sjedala
Postavljanje ispravnog tlaka u gumama
Smanjenje natovarenosti
Izbjegavanje nepotrebnih dogradnji koje se ne koriste, primjerice nosač za skije, krovne kutije itd.
Prikaz dosega izračunava se iz razine napunjenosti baterije, aktualnih toplinskih uvjeta i posljednjih vrijednosti potrošnje. Zbog visoke učinkovitosti vozila i e-pogona svi otpori vožnje imaju natproporcionalno velik utjecaj u usporedbi s vozilom s motorom na izgaranje. Individualnu vrijednost potrošnje svog vozila pronaći ćete u aplikaciji myAudi pod „Detalji opreme/Tehnički podaci/Potrošnja“. Na doseg utječu prvenstveno sljedeći čimbenici:
Menadžment dosega u Audiju e-tron u svakoj situaciji informira kupca o dosegu koji je još raspoloživ. Vaš Audi e-tron skrenut će vam pažnju na to pravodobno, kada je spremnik električne energije skoro prazan. U tu se svrhu vozača upozorava kod preostalog dosega od 100 km i još jednom kod preostalog dosega od 50 km. Po potrebi započinje automatsko navođenje po ruti do najbliže stanice za punjenje. K tomu se vaše vozilo kod malog preostalog dosega automatski prebacuje u modus za uštedu energije kako bi se maksimizirao preostali doseg.