Nećemo biti zadovoljni sve dok svaki pogođeni Audi ne bude odrađen.
Uključujući i vaš.

Servisne mjere - FAQ

Je li umanjena sigurnost vozila?

Ne.

Što je potrebno popraviti na vozilu?

Trenutačno se ubrzano i sa apsolutnim prioritetom radi na servisnim mjerama. Za većinu pogođenih vozila biti će dovoljan update softvera.

Je li potrebno dogovoriti termin u ovlaštenom servisu?

Audi će vas kontaktirati čim tehničko rješenje problema bude spremno.

Da li će provođenje servisne mjere biti za mene besplatno?

Da, Audi preuzima troškove provođenja servisne mjere u potpunosti.

Što bi kupac trebao učiniti ako kupuje rabljeno vozilo na kojem nije još provedena servisna mjera?

Molimo vas kontaktirajte Vaš ovlašteni servis.

Koja prava kupcima daje Mjera povjerenja?

Sa mjerom povjerenja marka Audi obavještava svoje kupce da će razmotriti sve reklamacije za koje se utvrdi da su nastale kao rezultat provođenja servisne mjere na vozilima s dizelskim motorima tipa EA189 tj. koje su povezane s određenim dijelovima motora i s određenim dijelovima sustava ispušnih plinova.

Mjera povjerenja pokriva ukupno 11 komponenti u okviru sustava za povrat ispušnih plinova, sustava za ubrizgavanje goriva i sustava za naknadnu obradu ispušnih plinova: lambda sonda, osjetnik temperature, preklopni ventil za povrat ispušnih plinova, ventil za povrat ispušnih plinova, senzor razlike tlaka, mlaznica za ubrizgavanje, visokotlačna pumpa, razdjelnik za gorivo, razdjelnik za gorivo, senzor tlaka, vod za ubrizgavanje.

Ova mjera vrijedi 24 mjeseca od trenutka provođenja servisne mjere  i to samo za vozila koja u vrijeme provođenja mjere imaju manje od 250.000 km (ovisno o tome što nastupi ranije).

Mjera povjerenja također obuhvaća kupce na čijim je vozilima servisna mjera već provedena.

Kupci će uskoro moći dobiti detaljne informacije o uvjetima i obimu mjere povjerenja kod svih ovlaštenih trgovaca i servisa njihove marke vozila.

Mjera povjerenja nema utjecaja na tvrdnju kako sevisna mjera ne utječe negativno na trajnost motora i sustava ispušnih plinova.  Nadležne institucije su potvrdile da servisna mjera ispunjava sve zakonske kriterije u smislu da nema negativnih posljedica u pogledu vrijednosti potrošnje goriva, vrijednosti emisija CO2, snage motora, okretnog momenta, razine buke ili trajnosti motora i njegovih komponenti.S mjerom povjerenja Audi šalje jasan signal da se predmetna servisna mjera neće negativno odraziti na vijek trajanja vozila. Cilj mjere povjerenja jest jačanje povjerenja kupaca u servisnu mjeru te poticanje još većeg broja kupaca na provođenje iste.

Detaljne informacije o mjeri povjerenja možete dobiti kod svih ovlaštenih trgovaca i servisa.

Također, svim kupcima na raspolaganju stoji skrb o kupcu koju možete kontaktirati, pismenim putem, mailom ili telefonski.

Kako će kupci sa pogođenim vozilima prvo biti kontaktirani?

Molimo vas kontaktirajte Vaš ovlašteni servis.

Vlasnik sam vozila na kojem treba biti provedena ova servisna mjera. Živim u europskoj uniji. Odlučio sam istu ne provesti. Da li smijem voziti u Njemačkoj (npr. na proputovanju)?

Da.

Koga mogu kontaktirati ako se na mom vozilu pojavi problem nakon provođenja servisne mjere?

Svi kupci sa pogođenim vozilima mogu biti sigurni da će servisna mjera biti uspješno provedena te da neće negativno utjecati na potrošnju goriva, emisiju CO2, snagu vozila, maksimalni okretni moment ili na buku motora. To je bio preduvjet za odobrenje ove servisne mjere od strane nadležnih tijela.

U slučaju pojave bilo kojeg problema na vozilu, molimo vas kontaktirajte ovlašteni Audi servis ili Diesel Hotline - 0800 1985.

Hoću li od ovlaštenog Audi servisnog partnera dobiti potvrdu nakon provođenja servisne mjere i što da učinim ako istu izgubim?

Da, dobit ćete potvrdu o uspješnom provođenju servisne mjere. Ako istu izgubite molimo vas obratite se Vašem ovlaštenom Audi servisu.

Vlasnik sam vozila pogođenog ovom servisnom mjerom i živim u zemlji čije nadležne vlasti nisu zakonski propisale obvezu provođenja iste. Stoga sam odlučio predmetnu servisnu mjeru ne provoditi. Smijem li i dalje privremeno putovati u države gdje je provođenje ove mjere zakonski obvezno (u npr. Njemačku)?

Kada će vlasnik vozila odlučiti provesti servisnu mjeru je odluka samog vlasnika. Međutim, važno je uzeti u obzir da u onim državama gdje je provođenje servisne mjere zakonska obveza može doći do sankcija ako se ista ne provede na pogođenom vozilu u propisanom vremenu.

Smatramo da je ipak dozvoljeno privremeno koristiti Vaše vozilo u zemljama sa zakonskom obvezom provođenja mjere (npr. za vrijeme odmora ili na proputovanju).

Zašto je mojem vozilu potrebna servisna mjera?

U sustavu upravljanja motorom kod vozila s pogođenim motorima korištena je softverska funkcija koja je prepoznavala krivulju vožnje službenog tipskog ispitivanja. Ovisno o prepoznavanju krivulje vožnje sustav upravljanja motorom prebacuje se na dva različita načina rada: način rada 1 s optimalnim udjelom NOx za ispitne uvjete ili način rada 2 za optimalne vrijednosti čestica u cestovnom prometu.

Vlasnik sam pogođenog vozila i živim u Europskoj uniji. Odlučio sam da neću sudjelovati u servisnoj mjeri. Što će se dogoditi u slučaju da se trajno preselim u zemlju u kojoj je servisna mjera obvezna i ako sa sobom želim povesti svoj automobil?

Svoje vozilo morate registrirati u dotičnoj zemlji. Nadležne ustanove u pravilu će vas obavijestiti o tome da morate provesti servisnu mjeru unutar određenog vremenskog perioda. Kontaktirajte ovlaštenog Audi servisnog partnera u svojoj novoj zemlji.

Imate li drugih pitanja?

Slobodno se obratite našoj službi za skrb o kupcima na audi Hotline telefon (0800 1985) ili Vašem ovlaštenom Audi servisu.

Porsche Croatia - Skrb o kupcima:

Telefon (Diesel Hotline): 0800 1985

Audi ovlaštena servisna mreža

Učitavanje...