Za najbolje moguće iskustvo na mrežnim stranicama
Ova stranica koristi kolačiće radi pružanja najboljeg korisničkog iskustva. Daljnjim korištenjem naše stranice prihvaćate upotrebu naših kolačića (strogo neophodni kolačići). Kolačići za koje je potrebna privola (analitički kolačići, funkcionalni kolačići, kolačići za personalizirane sadržaje) postavit će se tek nakon njezinog aktiviranja. Ako date svoju privolu za korištenje kolačića, identifikacijske podatke obrađivat će naši partneri (ponuditelji usluga za kolačiće i IT pružatelji usluga). Za ovu internetsku stranicu i kolačiće odgovorno je društvo Porsche Croatia d.o.o. Dodatne informacije o korištenim kolačićima i načinu njihovog deaktiviranja možete pronaći u našoj
Aktiviraj sve kolačiće

Najsportskiji Q: novi Audi RS Q8

2019-11-20
  • Najsnažniji SUV cou pe iz tvrtke Audi Sport GmbH
  • Visoke performanse, raznovrsnost, svakodnevna iskoristivost
  • 441 kW (600 KS ), 800 Nm , od 0 d o 100 km/h za 3 8 sekundi

Ingolstadt, 2 0 . studenoga 2019 Novi Audi RS Q8 je top model u Audijevoj Q gami On kombinira snagu RS modela s elegancijom premium coupe a i fleksibilnost jednog SUV a. Novi Audi RS Q8 doći će u salone u Njemačkoj i drugim europskim državama tijekom prvog kvartala 2020. Cijene u ovog sportskog SUV coupe a u Njemačkoj počinju od 127.000 eura.

"Prvi put u dvadeset i pet godina modela Audi RS na cestu stavljamo veliki SUV coupe s genima pravog sportskog automobila visokih performansi," kaže Oliver Hoffmann, upravni direktor tvrtke Audi Sport GmbH. "Sa svojim biturbo V8 benzinskim motorom, Audi RS Q8 je prestižna perjanica obitelji RS modela."

Maksimalna snaga i visoka učinkovitost: motor

Snaga od 441 kW (600 KS), okretni moment od 800 Nm između 2.200 i 4.500 o/min i 4,0-litreni V8 u novom Audiju RS Q8 osiguravaju impresivne RS performanse. Ovaj turbo benzinski motor s direktnim ubrizgavanjem goriva ubrzava ovaj veliki SUV iz tvrtke Audi Sport GmbH od 0 do 100 km/h za samo 3,8 sekundi te do maksimalne brzine od 200 km/h za 13,7 sekundi. Maksimalna brzina od 250 km/h elektronski je ograničena. Uz opcijski dinamični paket, maksimalna brzina je 305 km/h.

Raspored paljenja 1-3-7-2-6-5-4-8 ovom 4.0 TFSI motoru osigurava sportski, bogati zvuk. Kao što je tipično za RS modele, dvostruke ispušne cijevi uključuju impresivne ovalne završetke sa svake strane, a vozač može utjecati na zvuk motora preko Audi drive select sustava. Opcijski RS sportski ispušni sustav s crnim završecima ispušnih cijevi nudi još izraženiji sportski zvuk.

Ovaj biturbo V8 u novom RS Q8 kombinira maksimalne performanse s visokom učinkovitosti. Njegov mild hibridni sustav (MHEV) bazira se na 48-voltnom glavnom električnom sustavu. Jezgra MHEV sustava čini remenom pokretani alternator-starter spojen s radilicom. Tijekom usporavanja i kočenja, može obnoviti do 12 kW snage i električnu energiju spremiti u kompaktnu litij-ionsku bateriju. Ako vozač/ica makne nogu s papučice gasa pri brzinama između 55 i 160 km/h, sustav upravljanja odabire jedno od dva rješenja ovisno o situaciji u vožnji i trenutnim postavkama Audi drive select sustava. Novi RS Q8 obnavlja energiju ili krstari do 40 sekundi s ugašenim motorom. Kada se pritisne papučica gasa, remenski alternator-starter u djeliću sekunde pokreće motor. MHEV tehnologija omogućuje rad start/stop sustava do brzina od 22 km/h. Mild hibridni sustav je povezan sa senzorima za još veću učinkovitost. Kada je zaustavljen, motor se pokrene dok je papučica kočnice još pritisnuta čim prednja kamera detektira da se vozilo ispred modela RS Q8 pokrenulo.

Međusobno djelovanje MHEV komponenti poboljšava udobnost vožnje i ima potencijal smanjenja potrošnje goriva u svakodnevnoj vožnji do 0,8 litara na 100 kilometara.

Još jedan ugrađeni modul za povećanje učinkovitosti je sustav isključivanja cilindara prema potrebi (cylinder on demand (COD)). Pri niskim do srednjim opterećenjima i kod vožnje u višim stupnjevima prijenosa, sustav deaktivira cilindre 2, 3, 5 i 8 isključivanjem ubrizgavanja goriva i paljenja te zatvaranjem usisnih i ispušnih ventila. Proces isključivanja traje nekoliko milisekundi i u automobilu je neuočljiv. U režimu rada s četiri cilindra, radna točka aktivnih cilindara je pomaknuta prema višim opterećenjima u područjima karakteristike rada s višom učinkovitosti, dok deaktivirani cilindri uglavnom rade bez gubitaka, kao plinske opruge. Pritisne li vozač papučicu gasa jače oni se trenutno ponovo aktiviraju.

Snaga koju razvija 4.0 TFSI motor prenosi se na quattro stalni pogon na sve kotače preko standardnog osmerostupanjskog tiptronic mjenjača. Izveden kao planetarni zupčanik, ovaj potpuno mehanički središnji diferencijal tipično raspoređuje pogonsku snagu u odnosu 40:60 između prednje i stražnje osovine. Izgubi li jedan kotač kontakt s podlogom, više se pogonskog momenta automatski usmjerava na osovinu s boljim prianjanjem. Do 70 posto momenta može biti usmjereno na prednje kotače, a 85 posto na stražnje.

Selektivna raspodjela okretnog momenta usavršava sigurno i agilno upravljanje novog RS Q8. Tijekom dinamičnih ulazaka u zavoje, opcijski quattro sportski diferencijal prema potrebi raspodjeljuje okretni moment među stražnjim kotačima. Ovo aktivno upravljanje momentom poboljšava prianjanje, stabilnost i dinamiku.

Spreman za sve: ovjes

Konstrukcija s pet spona na prednjoj i stražnjoj osovini odvojeno upravlja uzdužnim i poprečnim silama. Poveznice i podokviri većim su dijelom napravljeni od aluminija. Ovaj SUV coupe ima prednji trag kotača od 1.692 milimetara, a stražnji od 1.696 milimetara.

Standardni prilagodljivi sportski zračni ovjes s kontrolom tvrdoće znači da se novi RS Q8 jednako dobro osjeća na trkaćoj stazi ili na standardnom terenu. Njegova RS -specifična postava omogućuje mu posebno široki raspon između udobnosti i ekstremno sportskih značajki. Ovisno o situaciji u vožnji i željama vozača, visina karoserije može se namještati u rasponu od 90 milimetara.

Opcijska elektromehanička aktivna stabilizacija naginjanja (EAWS) minimizira naginjanje karoserije tijekom brzih ulazaka u zavoje. Na svakoj od osovina postoji kompaktni električni motor između dvije polovice stabilizatora. Tijekom pravocrtne vožnje, dvije polovice stabilizatora su odvojene, što smanjuje pomicanje karoserije na neravnim cestama i također povećava udobnost vožnje. S druge strane, tijekom ulazaka u zavoje, fokus je na optimalnoj kompenzaciji naginjanja. Polovice stabilizatora se uvrću u suprotnim smjerovima, što značajno smanjuje naginjanje vozila u zavojima. Elektromehanička aktivna stabilizacija naginjanja integrirana je u 48-voltni glavni električni sustav i služi kao sustav za obnavljanje energije. On čak može obnoviti energiju preko električnih motora i njome napajati akumulator.

Uz opcijski dinamički paket plus s elektronski ograničenom maksimalnom brzinom od 305 km/h, klijenti također dobivaju šasiju koja je projektirana za maksimalne sportske značajke. To uključuje elektromehaničku aktivnu stabilizaciju naginjanja, quattro sportski diferencijal i RS keramički sustav kočenja.

Upravljanje svim kotačima pomiče stražnje kotače preko električnog pužnog pogona visokog momenta i dvije poveznice. Pri niskim brzinama stražnji kotači se okreću do 5 stupnjeva suprotno od smjera okretanja prednjih kotača što povećava agilnost. Pri visokim brzinama oni se okreću do 1,5 stupnja u jednakom smjeru kao i prednji kotači kako bi se povećala stabilnost tijekom brzih promjena vozne trake.

Uz promjenjivu udaljenost od tla, kratke prevjese, quattro stalni pogon na sve kotače i kontrolu brzine prilikom vožnje nizbrdo, novi Audi RS Q8 može mirno i sigurno skrenuti s asfalta.

Vozač/ica može precizno utjecati na karakter modela RS Q8 uz pomoć Audi drive select sustava. Moguće je odabrati osam profila vožnje: comfort, auto, dynamic, efficiency, allroad, offroad i individualno podesive profile RS1 i RS2, koji se mogu direktno aktivirati preko "RS-MODE" tipke na upravljaču. Audi drive select omogućuje kontrolu motora i mjenjača, servo upravljača, zračnog ovjesa, upravljanja svim kotačima, zvuka motora i karakteristika automatskog klima uređaja.

Novi RS Q8 standardno se oprema s 22-inčnim aluminijskim kotačima s 10 krakova s gumama dimenzija 295/40 - najvećima koji se tvornički ugrađuju u neki Audijev model. Za RS Q8 ekskluzivno su dostupni opcijski 23-inčni naplatci od lijevanog aluminija s 5 Y-krakova te u više boja. Iza velikih kotača nalazi se RS sustav kočenja s interno ventiliranim kompozitnim diskovima (420 milimetara sprijeda, 370 milimetara straga). Njihova kliješta s 1-inčnim klipovima standardno su obojana u crno, ali kao opcija dostupna su u crvenoj boji. Kliješta opcijskih RS keramičkih kočnica dostupna su u sivoj, crvenoj ili plavoj boji, te sprijeda imaju promjer od 440 milimetara, a straga od 370 milimetara.

Samouvjerenost: vanjština

S uočljivim Singleframe okvirom, RS-specifičnom maskom hladnjaka u crnoj boji visokog sjaja i sjajnom crnom RS saćastom rešetkom, novi Audi RS Q8 ima privlačno samouvjereno lice. Ono je kombinirano s izraženim bočnim otvorima za zrak, a bočne letvice u crnoj boji visokog sjaja savršeno ističu atletski karakter ovog velikog SUV coupea tvrtke Audi Sport GmbH.

Padajuća krovna linija ulazi u prema naprijed nagnute D-nosače i oslanja se na quattro izvučene bokove iznad otvora kotača. RS-specifične ukrasne letvice u boji karoserije proširuju karoseriju za 10 milimetara sprijeda i 5 milimetara straga, osiguravajući prostor za širi trag kotača. Opcijski 23-inčni kotači ističu snažnu pojavu modela RS Q8. Kontinuirani RS pragovi standardno se isporučuju u Manhattan sivoj boji, što omogućuje da se karoserije čini još više atletska. RS rub krovnog spojlera predstavlja istaknuti detalj krova; dizajnerske značajke koje vozilo vizualno približavaju cesti su RS specifični stražnji donji spojler s letvicom difuzora u crnoj boji visokog sjaja i RS tipične ovalne ispušne cijevi. RS rub krovnog spojlera osigurava potisak stražnje osovine za još veću stabilnost pri visokim brzinama.

Novi Audi RS Q8 dostupan je u devet boja: jedna pastelna i osam metalik boja ili boja s efektom bisera. Kućišta vanjskih zrcala standardno dolaze u crnoj boji, dok su izvedbe u boji karoserije, u aluminiju ili karbonu dostupne kao opcije. Aluminijski karbonski stilski paketi postavljaju precizne naglaske na masku hladnjaka, bočne ukrasne letvice, letvicu difuzora i stražnju svjetlosnu traku (samo karbon). U kombinaciji s crnim i karbonskim stilskim paketima, Audijevi prsteni i RS logotipi sprijeda i straga su opcijski dostupni u crnoj boji. Audijev exclusive program nudi razne dodatne mogućnosti prilagođavanja.

Klijenti mogu birati između dvije različite konfiguracije LED prednjih svjetala. Opcijska zatamnjena RS Matrix LED prednja svjetla imaju trodimenzionalna dnevna pozicijska svjetla digitalnog karaktera, slično LED stražnjim svjetlima. Stražnja svjetla uključuju svjetlosnu traku s pozadinom u crnoj boji visokog sjaja, što dodatno naglašava široku pojavu. RS Matrix LED prednja svjetla i stražnja svjetla uključuju dinamične pokazivače smjera i ističu se izražajnom RS specifičnom animacijom kad otključavanja i zaključavanja automobila.

Prostranost i sportska nota: unutrašnjost

Unutrašnjost novog RS Q8 uključuje namjerno čist dizajn. Svi elementi ispod crne stropne obloge imaju logične poveznice i u harmoniji su. Stropna obloga je opcijski dostupna u tkanini srebrne boje ili u Alcantari srebrne odnosno crne boje. Tanka armaturna ploča i snažno istaknute vodoravne linije odišu osjećajem prostranosti. Središnji element kokpita je gornji MMI na dodir osjetljivi zaslon. S izgledom crne ploče, kada je ugašen skoro se do kraja stapa s velikom, crnom površinom.

Drugi primarni dizajnerski element je široka, simetrična konzola središnjeg tunela. Njen okvir je izveden u aluminij Race, antracit boji, koja ističe sportski karakter ovog velikog SUV coupea.

Specijalni RS prikazi na Audijevom virtualnom kokpitu i MMI zaslonu pružaju informacije o tlaku guma, momentu, snazi, temperaturi, prolaznim vremenima krugova i G silama. Indikator promjene stupnjeva prijenosa upozorava vozača da mora prebaciti u viši stupanj prijenosa kada broj okretaja dosegne gornju granicu. Opcijski head-up zaslon također nudi nekoliko RS-specifičnih prikaza.

Sportska sjedala presvučena crnom Perlnappa kožom/Alcantarom s RS logotipom savršeno se uklapaju u atletski ambijent ovog velikog SUV coupea. Još luksuznija opcija su RS sportska sjedala presvučena Valcona kožom s prošivom u saćastom uzorku i RS logotipom. Dodatno na funkciju masiranja, ova RS sportska sjedala su perforirana kako bi omogućila provjetravanje.

Standardno dolaze u crnoj boji, te kao opcija u cognac smeđoj i granit sivoj boji. Dva RS dizajnerska paketa uključuju crvene ili sive kontrastne šavove na osloncima za koljena, obrubu upravljača, podnim prostirkama, ručici mjenjača i rubovima sigurnosnih pojaseva. U slučaju oba paketa, središnja konzola, ručica mjenjača i upravljač presvučeni su Alcantarom. Dodatne opcije uključuju dekorativne umetke u mat karbonu, drvu hrasta sive boje ili aluminiju Spectrum. Prošireni kožni paket također uključuje gornje obloge vrata presvučene kožom što dodatno podiže ambijent.

Na upravljaču stoji RS logotip, a osvijetljeni pragovi prednjih vrata uključuju RS Q8 logotip. Potpuno perforirani RS sportski kožni upravljač s ravnim donjim dijelom i ručicama za izmjenu stupnjeva prijenosa također uključuje višenamjenske tipke. Vozač može direktno odabrati nove Audi drive select programe RS1 i RS2 preko RS-Mode tipke. Tada se na Audijevom virtualnom kokpitu automatski prikazuju RS specifični prikazi.

RS Q8 također demonstrira svoju beskompromisnu svakodnevnu upotrebljivost i u stražnjem dijelu. Dio serijske opreme je podesiva trodijelna stražnja klupa. S preklopljenim naslonima sjedala, prtljažni prostor ispod električko upravljanog poklopca prtljažnika ima volumen od 1.755 litara.

Povezan radi sigurnosti: sustavi pomoći u vožnji i informacije i zabava

Novi Audi RS Q8 pruža podršku vozačima u mnogim situacijama. Sveobuhvatna ponuda od preko 30 sustava pomoći uključuje elemente kao što su adaptive cruise control sustav, asistent za štedljivu vožnju, pomoć na križanjima, upozorenje na promjenu vozne trake i 360- stupanjske kamere s 3D prikazom.

Na njemačkom tržištu, RS Q8 serijski dolazi s top informacijsko-zabavnim MMI navigacijskim sustavom plus. On uključuje Audi connect modul za prijenos podataka s LTE Advanced standardom i Wi-Fi hot spot. Navigacijski sustav pamti preferencije vozača iz odvezenih ruta i time mu pruža inteligentne prijedloge. Audi connect online usluge u proces planiranja rute uključuju prediktivne mjere.

Novi RS Q8 dolazi u salone u Njemačkoj i drugim europskim državama u prvom tromjesečju 2020. godine. Cijene ovog SUV coupea visokih performansi počinju od 127.000 eura.

Za najbolje moguće iskustvo na mrežnim stranicama
Ova stranica koristi kolačiće radi pružanja najboljeg korisničkog iskustva. Daljnjim korištenjem naše stranice prihvaćate upotrebu naših kolačića (strogo neophodni kolačići). Kolačići za koje je potrebna privola (analitički kolačići, funkcionalni kolačići, kolačići za personalizirane sadržaje) postavit će se tek nakon njezinog aktiviranja. Ako date svoju privolu za korištenje kolačića, identifikacijske podatke obrađivat će naši partneri (ponuditelji usluga za kolačiće i IT pružatelji usluga). Za ovu internetsku stranicu i kolačiće odgovorno je društvo Porsche Croatia d.o.o. Dodatne informacije o korištenim kolačićima i načinu njihovog deaktiviranja možete pronaći u našoj
Aktiviraj sve kolačiće