Ova stranica koristi kolačiće (eng. Cookies) da bi stranicu mogli prilagoditi vašim potrebama. Daljnjim korištenjem stranica potvrđujete svoju suglasnost sa korištenjem kolačića.
Prihvati i nastavi

Najbrži model sada je još snažniji: Iscrpna nadopuna modela Audi R8

2018-10-24
  • Snažni V10 atmosferski motori u izvedbama s dvije snage
  • Modificirane komponente ovjesa za još dinamičnije upravljanje
  • Privlačan vanjski dizajn, početak prodaje početkom 2019.

Neckarsulm, 24. listopada 2018. - "Rođen na stazi, izrađen za cestu." Nakon svjetske premijere modela R8 LMS GT3 na Pariškom salonu automobila 2018., slijedi serijski proizvedeni model. Osim naglašeno sportskog dizajna, Audi R8 Coupé i Spyder imaju snažnije motore. Prodaja ovih modela u Europi započet će početkom 2019.

"Model R8 u svakom pogledu u Audiju ima jedinstveni položaj", kaže Michael-Julius Renz, direktor uprave tvrtke Audi Sport GmbH. "Sada je još snažniji i brži.", dodaje Oliver Hoffmann, tehnički direktor tvrtke Audi Sport GmbH: "Moto sport je dio naše DNK. S oko 50% zajedničkih dijelova s modelom R8 LMS GT3 i čak 60% s modelom R8 LMS GT4, niti jedan drugi automobil nije tako blizu automobilističkim utrkama kao model R8."

 

Još snažniji motori

Trenutačni odziv, munjeviti porast broja okretaja i jedinstveni zvuk - srce Audija R8 čini V10 atmosferski motor. Klijentima je dostupan u dvije izvedbe različitih snaga. Gotovo jednaka pogonska tehnologija ovog V10 motora u modelima R8 LMS GT3 i R8 LMS GT4 dobro je iskorištena na trkaćoj stazi. Ovaj V10, koji se proizvodi u tvornici motora u gradu Győr, u Mađarskoj, jako je kompaktan. Odvojeni hladnjak kontrolira temperaturu motornog ulja, koje dolazi iz suhog kartera. Ovaj princip preuzet je iz automobilističkih utrka i omogućuje ekstremno nisku ugradnju motora, što osigurava nisko središte ravnoteže. Modul pumpe radi s višestrukim stupnjevima pumpanja i osigurava pravilno podmazivanje u svim uvjetima - uključujući i tijekom poprečnog ubrzanja sa silom od 1,5G, vrijednost što je modelu R8 moguće doseći. Oba motora uključuju filtar benzinskih čestica.

 

Visoka preciznost ovjesa

Modifikacije ovjesa osiguravaju još veću stabilnost i preciznost. Pomoć je optimizirana kod opcijskog dinamičnog sustava upravljanja kao i kod elektro-mehaničkog servo sustava upravljanja: odziv sustava upravljanja i povratne informacije s ceste još su precizniji u širokom rasponu brzina vožnje.

 Ovisno o odabranom motoru, dobro poznatom Audijevom drive select sustavu s performance režimom rada dodana su tri programa za suho, mokro i snijeg. Oni prilagođavaju ključne dinamične parametre koeficijentu trenja podloge. Zahvaljujući unaprijeđenoj elektroničkoj kontroli stabilnosti (ESC), top model u ponudi koči od 100 km/h do mirovanja za 1,5 metra kraće, a put kočenja od 200 km/h do mirovanja je do 5 metara kraći u odnosu na predhodnika - kočioni put naravno ovisi o vanjskim uvjetima.

Novi Audi R8 u tvornici se oprema 19-inčnim kotačima. Kao opcija, dostupni su ultra lagani 20-inčni potpuno strojno obrađeni kotači s pet krakova V dizajna s novim ljetnim i sportskim gumama, koje osiguravaju preciznije upravljanje. Kao alternativu standardnim čeličnim diskovima, Audi nudi keramičke diskove. Prednji stabilizator je opcijski napravljen od karbonskih vlakana ojačanog polimera (CFRP) i aluminija, što masu vozila smanjuje za oko dva kilograma.

Oštriji i zategnutiji dizajn

Izbrušeni karakter novih R8 modela također je izražen i vizualno. Singleframe maska hladnjaka ima širu, tanju liniju. Veliki otvori za zrak razdvojeni su debelim prečkama. Tanki utori u poklopcu motora podsjećaju na ikonu marke, model Audi Ur-quattro. Novi prednji razdjelnik je sada širi, kao i istaknuta, nisko postavljena ventilacijska rešetka stražnjeg kraja. Ova rešetka zaokružuje difuzor koji se vizualno izdužuje prema gore. Sve to ističe sportski izgled modela Audi R8. U prostoru motora, filtar zraka se nalazi ispod novog, trodijelnog pokrova koji je dostupan u izvedbama od plastike ili karbonskih vlakana.

R8 klijenti mogu odabrati do tri vanjska dizajnerska paketa, ovisno o izvedbi motora. Ti paketi uključuju razne dodatke prednjeg razdjelnika, bočnih letvica i difuzora. Kao opcija, vanjski Audijevi prsteni i znakovi lakirani su u crnoj boji visokog sjaja. Ponudi boja dodane su dvije nove, Kemora siva i Ascari plava. Audijeva exclusive ponuda klijentima nudi mogućnost prilagođavanja raznih detalja njihovog modela R8 iznutra i izvana.

 

Novi R8 modeli pojavit će se u prodajnim salonima u Njemačkoj i drugim europskim državama tijekom prvog kvartala 2019. Početak prodaje očekuje se početkom 2019.

Ova stranica koristi kolačiće (eng. Cookies) da bi stranicu mogli prilagoditi vašim potrebama. Daljnjim korištenjem stranica potvrđujete svoju suglasnost sa korištenjem kolačića.
Prihvati i nastavi