Audi Novosti

Čista dinamika vožnje: novi Audi R8 V10 RWS

2017-09-11
  • Prvi Audijev serijski proizvedeni model sa stražnjim pogonom u ograničenoj seriji
  • 50 kilograma lakši od modela R8 Coupé V10
  • Stephan Winkelmann, izvršni direktor tvrtke Audi Sport GmbH kaže: "R8 V10 RWS uspješno prenosi koncept vožnje našeg R8 LMS trkaćeg automobila na cestu"

Neckarsulm, 11. rujna 2017. - Audi Sport GmbH proširuje svoju seriju R8 modela s novom izvedenicom sa stražnjim pogonom. Model Audi R8 V10 RWS (kombinirana potrošnja goriva u l/100 km: 12,6 - 12,4, kombinirana CO2 emisija u g/km: 286 - 283**) dolazi u ograničenoj seriji od 999 komada u Coupé i Spyder karoserijskim izvedbama. Imati će stražnji pogon (Rear Wheel Series) i ekskluzivno će se proizvoditi u R8 tvornici Böllinger Höfe.

"Model R8 V10 RWS je napravljen za čistunce," rekao je Stephan Winkelmann, izvršni direktor tvrtke Audi Sport GmbH. "Kao specijalni model ograničene serije za klijente koji cijene esencijalni užitak u vožnji, model R8 V10 RWS je apsolutno ekskluzivna ponuda. Sa središnje ugrađenim V10 motorom i stražnjim pogonom, uspješno prenosi koncept vožnje našeg R8 LMS trkaćeg automobila na cestu."

Mat crni dizajnerski elementi, opcionalne folije

Čistunski karakter nove R inačice istaknut je mat crnom Singleframe rešetkom hladnjaka i mat crnim otvorima za zrak na prednjoj i stražnjoj strani automobila. Gornji dio sidebladea (izvedba Coupé) izveden je u crnoj boji visokog sjaja, a donji u boji karoserije. Slično kao kod modela R8 LMS GT 4, Coupé je dostupan s opcijskom crvenom folijom koja prelazi preko poklopca motora, krova i stražnjeg kraja. U unutrašnjosti, vozač i suvozač sjede u sportskim sjedalima presvučenim u kožu i Alcantaru. Kao opcija dostupna su i školjkasta sjedala. Na prednjoj ploči nalazi se amblem "1 of 999", što ukazuje na ograničen broj proizvedenih komada.

5.2 FSI motor - jedan od zadnjih atmosferskih motora u ovom segmentu

Središnje ugrađeni V10 motor modela Audi R8 V10 RWS razvija snagu od 397 kW (540 KS), a maksimalni okretni moment od 540 Nm razvija pri 6.500 o/min. Ovaj 5.2 FSI model Coupé izvedbu ubrzava od 0 do 100 km/h za 3,7 sekundi (Spyder: 3,8 sekundi) i do maksimalne brzine od 320 km/h (Spyder: 318 km/h). Sa zatvorenim krovom, prosječna potrošnja goriva modela R8 V10 RWS je 12,4 litara na 100 kilometara, što odgovara CO2 emisiji od 283 grama po kilometru, a uz otvoren krov 12,6 litara i 286 grama CO2 po kilometru.

Specijalno podešen ovjes omogućuje kontrolirano driftanje

Izvedba Coupé teži 1.590 kilograma (bez vozača), što je 50 kilograma manje u odnosu na R8 Coupé s pogonom na sve kotače, koji treba dodatne komponente kao što su pogonska osovina, višelamelna spojka i središnji diferencijal. Izvedba Spyder je 40 kilograma lakša od modela R8 Spyder V10, te teži 1.680 kilograma (bez vozača). Raspodjela opterećenja osovina od 40,6:59,4 (Coupé) i 40,4:59,6 (Spyder) zajedno s ovjesom i upravljanjem koji su specijalno prilagođeni za stražnji pogon, osiguravaju iznimno zabavnu vožnju.

Podešenost ovjesa i kontrolni sustavi dozvoljavaju kontrolirano driftanje ako vozač odabere "dynamic" postavku serijskog Audi drive select sustava i postavi ESC kontrolu stabilnosti u režim "Sport". ESC sustav pouzdano reagira na granici stabilnosti. Elektro-mehanički servo sustav upravljanja je potpuno oslobođen okretnog momenta motora (torque steer) i omogućuje preciznu kontrolu. Audi R8 V10 RWS standardno se kotrlja na crnim 19 inčnim, lijevanim aluminijskim kotačima s pet krakova V dizajna, s prednjim gumama dimenzija 245/35 R19 i stražnjim gumama dimenzija 295/35 R19.

Audi R8 V10 RWS će u Njemačkoj biti moguće naručiti od jeseni 2017., a prva vozila će se isporučiti kupcima na zimu.