-
Pretraga
Predani prošlosti. Usmjereni prema budućnosti.
Koncept Audija e-tron GT napinje luk u budućnost. Kao coupe s četvero vrata s dugim međuosovinskim razmakom, pokazuje proporcije klasičnog Gran Turismo odljeva u naprednom Audijevom dizajnu. Pogon budućnosti osigurat će performanse na razini sportskih automobila: čisto električni - uključujući quattro pogon na sve kotače tipičan za Audi.
Naša vizija mobilnosti
Koncept e-trona GT pokazuje jedan od načina na koji bi se Audijevi dizajnerski idiomi mogli razviti u budućnosti: Krovna linija nalik coupeu, povučena daleko unatrag, podsjeća na dizajn tipičan za verziju Sportback, ali novost je i kombinacija sa snažno uvučenim stražnjim dizajnom kabine.
Novo, a opet poznato - evolucijski dizajn
Prednji dio krasi tipična Singleframe rešetka hladnjaka, ali s puno horizontalnijom, višedijelnom arhitekturom i neovisnim 3D uzorkom mreže. Prepoznatljivi i osvijetljeni natpisi "e-tron", koji se mogu naći i straga, odmah daju do znanja da je ovaj koncept potpuno električno vozilo. Posljednje, ali ne najmanje važno, tanki vanjski retrovizori ističu izduženi i elegantni izgled konceptnog vozila Gran Turismo.
Laserski oštri pogled prema naprijed
Novi vizualni potpis Matrix LED prednjih svjetla s laserskim dugim svjetlima s elementima u obliku klina već doprinosi dinamičnoj prisutnosti koncepta Audi e-tron GT dok miruje. Kao što je tipično za marku, vozača dočekuje karakteristična svjetlosna animacija.
Moderno ozračje - u svakom smislu
Stražnji dio krasi svjetlosna traka u potpunoj širini, a koja s klinastim elementima na oba kraja preuzima dizajn prednjih svjetala. Isto se odnosi i na osvijetljene natpise "e-tron", koji se nalazi ispod Audi e-tron GT concept 1.
Stilizirani izgled, manja potrošnja
Niski koeficijent otpora smanjuje potrošnju i povećava domet. U punom duhu prednosti posredstvom tehnike, zračni tunel imao je ključnu ulogu u oblikovanju koncepta Audi e-tron GT. To se vidi, na primjer, u dizajnu prednjeg poklopca motora, koji smanjuje neželjene turbulencije. Dizajn 22-inčnih kotača s pet dvostrukih krakova također omogućuje optimalno provjetravanje kočnih diskova i smanjuje otpor zraka. S druge strane, na stražnjem dijelu, masivni difuzor osigurava nisko podizanje. Karoserija koja se temelji na laganoj konstrukciji od aluminija i čelika s više materijala i karbonskom krovu odlučujuće doprinosi uštedi kilograma.
Pogon – naravno quattro
Koncept Audija e-tron GT ima snažni električni pogon uz quattro: dva sinkrona motora s trajnim magnetima, jedan po osovini, isporučuju okretni moment na sva četiri kotača.
Pogonska sila između osovina i između lijevog i desnog kotača elektronički se kontrolira, što omogućuje optimalnu vuču. Ravan dizajn baterije, koja zauzima cijelo područje podvozja između prednje i stražnje osovine, rezultira izuzetno niskim težištem. Na taj način vozač - posebno u kombinaciji s upravljačem na sve kotače - može doživjeti visoku dinamiku i okretno upravljanje uparenom s visokom stabilnošću smjera.
*Napomena: Molimo pripazite da svi navedeni podaci i sve slike konceptnog vozila ne odgovaraju serijskom modelu. Razlike konceptnog i serijskog vozila još nisu poznate ali bit će aktualizirane, čim poznate. Informacije o cijeni, serijskoj opremi i potrošnji serijskog Audi e-trona GT bit će dostupne prilikom početka prodaje.