-
Pretraga
Čista energija i progresivne performanse
Usredotočen na estetsku dinamiku vožnje
Sve u Audiju RS e-tron GT usredotočeno je na funkcionalno središte unutrašnjosti - vozačevo sjedalo.
Geometrija ubrzanja
Skulpturalan dizajn objedinjuje dinamične proporcije Gran Turisma i prepoznatljive karakteristike Audi RS modela.
Spoj sportskog duha i visoke kvalitete
Opcijski karbonski krov izrađen je od plastike ojačane karbonskim vlaknima. Vrhunski materijal vrlo je stabilan i istodobno vrlo lagan.
Elektrizirajući start
Limitirana kombinacija opreme edition one namijenjena prvim kupcima modela Audi RS e-tron GT ima potencijal za fascinaciju.
Strast postaje napredak
U proizvodnji Gran Turisma na električni pogon u industrijskoj zoni Böllinger Höfe blizu Neckarsulma, pažnja prema detaljima spojena je s preciznošću i kvalitetom.
Pokažite stav bojom i naplatcima
Kombinirajte različite vanjske boje i kotače i stvorite novi Audi RS e-tron GT u skladu sa svojim željama.
Kotači, konkavni modul s 5 dvostrukih krakova, crne boje, s grafičkim otiskom
Kotači, offset dizajn s 5 dvostrukih krakova, crne boje, dijamantno polirani
Kotači, aeromodul s 5 krakova, crne boje, dijamantno polirani
Kotači, trapezni modul s 10 krakova, crne boje, dijamantno polirani
Kotači, offset dizajn s 5 dvostrukih krakova, Platin sive boje
Kotači, trapezni model s 10 krakova, Platin sive boje, dijamantno polirani
Kotači, trapezni modul s 10 krakova, Titan sive mat boje, dijamantno polirani
Kemora siva metalik
Suzuka siva metalik
Tango crvena metalik
Mythos crna metalik
Daytona siva s bisernim efektom
Ascari plava metalik
Florett srebrna metalik
Ibis bijela
Taktik zelena metalik
Kotači, konkavni modul s 5 dvostrukih krakova, crne boje, s grafičkim otiskom
Kotači, offset dizajn s 5 dvostrukih krakova, crne boje, dijamantno polirani
Kotači, aeromodul s 5 krakova, crne boje, dijamantno polirani
Kotači, trapezni modul s 10 krakova, crne boje, dijamantno polirani
Kotači, offset dizajn s 5 dvostrukih krakova, Platin sive boje
Kotači, trapezni model s 10 krakova, Platin sive boje, dijamantno polirani
Kotači, trapezni modul s 10 krakova, Titan sive mat boje, dijamantno polirani
Kemora siva metalik
Suzuka siva metalik
Tango crvena metalik
Mythos crna metalik
Daytona siva s bisernim efektom
Ascari plava metalik
Florett srebrna metalik
Ibis bijela
Taktik zelena metalik
Kotači, konkavni modul s 5 dvostrukih krakova, crne boje, s grafičkim otiskom
Kotači, offset dizajn s 5 dvostrukih krakova, crne boje, dijamantno polirani
Kotači, aeromodul s 5 krakova, crne boje, dijamantno polirani
Kotači, trapezni modul s 10 krakova, crne boje, dijamantno polirani
Kotači, offset dizajn s 5 dvostrukih krakova, Platin sive boje
Kotači, trapezni model s 10 krakova, Platin sive boje, dijamantno polirani
Kotači, trapezni modul s 10 krakova, Titan sive mat boje, dijamantno polirani
Kemora siva metalik
Suzuka siva metalik
Tango crvena metalik
Mythos crna metalik
Daytona siva s bisernim efektom
Ascari plava metalik
Florett srebrna metalik
Ibis bijela
Taktik zelena metalik
Kotači, konkavni modul s 5 dvostrukih krakova, crne boje, s grafičkim otiskom
Kotači, offset dizajn s 5 dvostrukih krakova, crne boje, dijamantno polirani
Kotači, aeromodul s 5 krakova, crne boje, dijamantno polirani
Kotači, trapezni modul s 10 krakova, crne boje, dijamantno polirani
Kotači, offset dizajn s 5 dvostrukih krakova, Platin sive boje
Kotači, trapezni model s 10 krakova, Platin sive boje, dijamantno polirani
Kotači, trapezni modul s 10 krakova, Titan sive mat boje, dijamantno polirani
Kemora siva metalik
Suzuka siva metalik
Tango crvena metalik
Mythos crna metalik
Daytona siva s bisernim efektom
Ascari plava metalik
Florett srebrna metalik
Ibis bijela
Taktik zelena metalik
Kotači, konkavni modul s 5 dvostrukih krakova, crne boje, s grafičkim otiskom
Kotači, offset dizajn s 5 dvostrukih krakova, crne boje, dijamantno polirani
Kotači, aeromodul s 5 krakova, crne boje, dijamantno polirani
Kotači, trapezni modul s 10 krakova, crne boje, dijamantno polirani
Kotači, offset dizajn s 5 dvostrukih krakova, Platin sive boje
Kotači, trapezni model s 10 krakova, Platin sive boje, dijamantno polirani
Kotači, trapezni modul s 10 krakova, Titan sive mat boje, dijamantno polirani
Kemora siva metalik
Suzuka siva metalik
Tango crvena metalik
Mythos crna metalik
Daytona siva s bisernim efektom
Ascari plava metalik
Florett srebrna metalik
Ibis bijela
Taktik zelena metalik
Kotači, konkavni modul s 5 dvostrukih krakova, crne boje, s grafičkim otiskom
Kotači, offset dizajn s 5 dvostrukih krakova, crne boje, dijamantno polirani
Kotači, aeromodul s 5 krakova, crne boje, dijamantno polirani
Kotači, trapezni modul s 10 krakova, crne boje, dijamantno polirani
Kotači, offset dizajn s 5 dvostrukih krakova, Platin sive boje
Kotači, trapezni model s 10 krakova, Platin sive boje, dijamantno polirani
Kotači, trapezni modul s 10 krakova, Titan sive mat boje, dijamantno polirani
Kemora siva metalik
Suzuka siva metalik
Tango crvena metalik
Mythos crna metalik
Daytona siva s bisernim efektom
Ascari plava metalik
Florett srebrna metalik
Ibis bijela
Taktik zelena metalik
Kotači, konkavni modul s 5 dvostrukih krakova, crne boje, s grafičkim otiskom
Kotači, offset dizajn s 5 dvostrukih krakova, crne boje, dijamantno polirani
Kotači, aeromodul s 5 krakova, crne boje, dijamantno polirani
Kotači, trapezni modul s 10 krakova, crne boje, dijamantno polirani
Kotači, offset dizajn s 5 dvostrukih krakova, Platin sive boje
Kotači, trapezni model s 10 krakova, Platin sive boje, dijamantno polirani
Kotači, trapezni modul s 10 krakova, Titan sive mat boje, dijamantno polirani
Kemora siva metalik
Suzuka siva metalik
Tango crvena metalik
Mythos crna metalik
Daytona siva s bisernim efektom
Ascari plava metalik
Florett srebrna metalik
Ibis bijela
Taktik zelena metalik
Kotači, konkavni modul s 5 dvostrukih krakova, crne boje, s grafičkim otiskom
Kotači, offset dizajn s 5 dvostrukih krakova, crne boje, dijamantno polirani
Kotači, aeromodul s 5 krakova, crne boje, dijamantno polirani
Kotači, trapezni modul s 10 krakova, crne boje, dijamantno polirani
Kotači, offset dizajn s 5 dvostrukih krakova, Platin sive boje
Kotači, trapezni model s 10 krakova, Platin sive boje, dijamantno polirani
Kotači, trapezni modul s 10 krakova, Titan sive mat boje, dijamantno polirani
Kemora siva metalik
Suzuka siva metalik
Tango crvena metalik
Mythos crna metalik
Daytona siva s bisernim efektom
Ascari plava metalik
Florett srebrna metalik
Ibis bijela
Taktik zelena metalik
Kotači, konkavni modul s 5 dvostrukih krakova, crne boje, s grafičkim otiskom
Kotači, offset dizajn s 5 dvostrukih krakova, crne boje, dijamantno polirani
Kotači, aeromodul s 5 krakova, crne boje, dijamantno polirani
Kotači, trapezni modul s 10 krakova, crne boje, dijamantno polirani
Kotači, offset dizajn s 5 dvostrukih krakova, Platin sive boje
Kotači, trapezni model s 10 krakova, Platin sive boje, dijamantno polirani
Kotači, trapezni modul s 10 krakova, Titan sive mat boje, dijamantno polirani
Kemora siva metalik
Suzuka siva metalik
Tango crvena metalik
Mythos crna metalik
Daytona siva s bisernim efektom
Ascari plava metalik
Florett srebrna metalik
Ibis bijela
Taktik zelena metalik
Snaga
440
kW
Ubrzanje (0 – 100 km/h)
3.3
s
Sustav punjenja
800
V
Univerzalna karizma
Pretenzija prema reinterpretaciji automobila također se odražava u purističkom dizajnu, koji je nadahnut aerodinamičnim performansama. Progresivan luksuz postaje pokretačka snaga koja izuzetno emocionalno iskustvo vožnje čini još intenzivnijim. Karakteristična svojstva: oznake RS s crvenim rombom.
Čistoća i preciznost
Središta snage upečatljivo su naglašena. Tako nisko težište vozila postaje vidljivo zahvaljujući istaknutim pragovima i dugom međuosovinskom razmaku.
Animirana svjetleća traka
Animirana svjetleća traka proteže se cijelom širinom stražnjeg dijela vozila i ograničena je pojedinačnim klinastim LED segmentima na vanjskim rubovima odnosno u stvarnim svjetlosnim jedinicama. Prvi put u Audiju: dvostruka funkcija svjetla za vožnju unatrag i žmigavca.
Dinamičan napredak pozicijskih svjetala
Opcijska matrix LED glavna svjetla s Audi laserskim svjetlom čine elementaran sastavni dio progresivnog dizajna. Prepoznatljiv stav pokazuje signatura svjetala s plavim X-elementom, u kojem započinje dinamično uprizorenje svjetlosti sa svjetlosnim valom koji se širi u vodoravnom smjeru.
Precizan završetak
Linija ramena izraženog oblika i upečatljiv stražnji difuzor djeluju snažno i markantno. Lagano padajuća linija krova, povučena duboko prema natrag, osigurava modelu Audi RS e-tron GT progresivnu dinamiku, čak i dok miruje.
Dinamična ekspresivnost: RS dizajnerski paketi
RS dizajnerski paket crvene boje upečatljivo naglašava unutrašnjost vozila kontrastnim šavovima Express crvene boje. RS dizajnerski paket sive boje ističe naglašenu eleganciju i progresivan dizajn unutrašnjosti vozila kombinacijom izuzetno kvalitetnih unutrašnjih materijala s kontrastnim šavovima Stahl sive boje.
Sve pod kontrolom
Smanjeni cockpit s potpuno digitalnim 12,3" zaslonom u boji i središnja konzola ergonomski su prilagođeni vozaču.
Sportski izgled. Sportski karakter
Prednja sportska sjedala pobrinut će se za dobru bočnu stabilnost - čak i tijekom brze vožnje zavojima.
Stražnji red sjedala
Izražena stražnja bočna sjedala s dodatnom mogućnošću sjedenja u sredini naglašavaju sportski karakter vozila.
Izuzetno kvalitetni materijali
Materijali u unutrašnjosti demonstriraju napredak. Ovdje možete birati između visokokvalitetne opreme od kože ili unutrašnjosti bez kože.
Formula za napredak
Litij-ionska baterija od 800 V integrirana ravno u podvozje raspolaže izuzetno visokom razinom performansi - kako tijekom punjenja tako i tijekom vožnje. U kombinaciji sa sustavom rekuperacije utvrđen je doseg od čak 472 km prema WLTP postupku mjerenja.
Brzo punjenje
Audi RS e-tron GT pokazuje svoje performanse i tijekom punjenja: na agregatima za punjenje od 800 V s maksimalno 270 kW - u sklopu serijske opreme. Energija potrebna za narednih 100 km može se napuniti za otprilike 5 minuta. Baterija ispražnjena do 5 % ponovno će se napuniti na otprilike 80 % za otprilike 22,5 minuta.
Punjenje kod kuće
Audi RS e-tron GT serijski se može puniti snagom punjenja izmjenične struje (AC) od 11 kW. Za brže punjenje kod kuće s 22 kW potreban je opcijski sustav punjenja e-tron connect u kombinaciji s opcijskim punjačem snage do 22 kW (AC) koji se nalazi u vozilu.
Punjenje energije potrebne za 100 km za otprilike
5
min
Punjenje baterije na 80 % za
22,5
min
Doseg (WLTP)
472
km
Nova RS dimenzija
Snaga koju nudi Audi RS e-tron GT2 s potpuno električnim pogonom na sve kotače quattro uistinu je impresivna. Po jedan pogon na prednjoj i stražnjoj osovini razvija maksimalnu snagu od 440 kW.
Fascinantni efekti tehnoloških inovacija
Aerodinamički optimizirani oblici postaju funkcionalni detalji. Od inteligentnih otvora za zrak u prednjem dijelu vozila do upečatljivog stražnjeg difuzora.
Funkcionalni i atraktivni – kotači
Opcijski, aerodinamički optimizirani kotači upotpunjuju učinkoviti koncept vozila koji istovremeno nudi visoke performanse.
Veća dinamika vožnje i agilnost
Opcijski visokoučinkoviti kočioni sustav s keramičkim diskovima kočnice obloženim volframovim karbidom ili ojačanim ugljikovim vlaknima pobrinut će se za impresivno usporavanje.
Spoj pametne tvornice i umjetnosti ručne izrade Handwerkskunst
Podaci o potrošnji struje i emisijama CO₂ u rasponima ovise o odabranoj opremi vozila.
Dužina punjenja baterije može varirati ovisno o različitim čimbenicima kao što su temperatura okoline, upotreba drugih utikača specifičnih za pojedinu zemlju i upotreba funkcije temperiranja (npr. klimatizacije vozila na daljinski upravljač). Kod upotrebe kućnih utikača snaga punjenja ograničena je putem sustava punjenja e-tron.
Za punjenje s izmjeničnom strujom Audi preporučuje punjenje visokonaponske baterije na industrijskim utičnicama, stanicama za punjenje ili wallboxu. Tako se postižu veća učinkovitost i znatno kraća dužina punjenja u odnosu na punjenje na kućnoj utičnici. Vozilo ne treba puniti na kućnim utičnicama s mobilnim (kompaktnim i connect) sustavom punjenja e-tron tijekom normalnog načina rada ako na raspolaganju stoji mogućnost punjenja na industrijskoj utičnici s izmjeničnom strujom (AC) ili javnoj AC ili DC stanici za punjenje. Snaga punjenja ovisi o vrsti korištenog utikača za mrežni priključak, naponu specifičnom za pojedinu zemlju i broju raspoloživih faza strujne mreže te kućnoj instalaciji koja je specifična za pojedinog kupca. Stoga individualna snaga punjenja može biti manja. Usluga punjenja e-tron može se koristiti samo za elektrificirane modele marke Audi (preduvjet je identifikacijski broj vozila). Pristup diljem Europe: usluga punjenja e-tron dostupna je u 26 europskih zemalja; ponuda za ostale zemlje je u planu. Broj ponuđenih mjesta za punjenje kontinuirano raste, ali je specifičan za pojedinu zemlju i ovisi o stupnju izgradnje raspoložive infrastrukture. Ne postoji pravo na dobivanje pristupa svim mjestima za punjenje u nekoj zemlji. AUDI AG ne preuzima nikakvo jamstvo za rad, raspoloživost, snagu punjenja i ostale karakteristike infrastrukture punjenja. Informacija na dotičnoj lokaciji o broju mjesta za punjenje redovito se aktualizira i ne postoji pravo na potpunost informacija. Kartica kupca za uslugu punjenja e-tron može se upotrebljavati u mreži tek 24 sata nakon aktivacije kartice. Unutar prvih 24 sata kartica se eventualno može upotrebljavati uz lokalna ograničenja. Autorizacija pomoću aplikacije myAudi (QR kod na mjestu za punjenje) zahtijeva aktivnu radiovezu i internetsku vezu. Ova metoda autorizacije nije dostupna na svim mjestima za punjenje. Cijene unutar pojedinih europskih zemalja su jedinstvene. Aktualne informacije o tarifama i ugovoru za svoju zemlju potražite na stranici www.e-tron.charging-service.audi. Nakon zaključivanja ugovora za uslugu punjenja e-tron nastaju isključivo troškovi za struju punjenja - osnovnu mjesečnu naknadu za tranzitnu tarifu preuzima Audi u prvoj godini umjesto vas. Nakon isteka prve godine ugovor se automatski produžuje za 12 mjeseci, osim u slučaju urednog raskida, te za taj period nastaju troškovi za osnovnu mjesečnu naknadu. Informacije o cijenama i uvjetima potražite na stranici www.e-tron.charging-service.audi. .