-
Pretraga
Mobilno jamstvo
Kupnjom Vašeg novog Audi vozila postali ste korisnik usluge mobilnog jamstva. Ovom uslugom Vam je omogućena mobilnost i dolazak do odredišta u slučaju da je Vaše vozilo zbog tehničkog defekta ostalo nepokretno.
Kada kupac ima pravo na uslugu mobilnog jamstva?
Pravo na besplatnu uslugu mobilnog jamstva nakon primopredajnog servisa vozila ostvarujete servisnim pregledima i održavanjem Vašeg vozila u ovlaštenom Audi servisu® (svaki inspekcijski servis mora biti potvrđen potpisom i žigom ovlaštenog servisnog partnera).
Mobilno jamstvo se odnosi na vozila koja su zbog tehničkog defekta, a uzrok kojega nije greška korisnika vozila ili vanjski utjecaj na vozilo, ostala nepokretna na cesti (smatra se da je vozilo nepokretno kada je nemoguće odvesti se istim u najbliži ovlašteni servis ili ukoliko prema uputama proizvođača nije dozvoljen nastavak vožnje).
Da biste ostvarili pravo iz mobilnog jamstva potrebno je nazvati stalno dežurnog
operatera na besplatni telefonski broj
unutar Republike Hrvatske:
0800 7070
ili u inozemstvu na telefon:
++ 385 1 6269 168
od 00:00 do 24:00 sata, 365 dana u godini.
USLUGE MOBILNOG JAMSTVA
Pomoć na cesti
U slučaju potrebe naša stručna ekipa će u najkraćem mogućem vremenu zbrinuti Vas i Vaše vozilo na licu mjesta. Mobilno jamstvo pokriva trošak izlaska stručne ekipe.
Vuča vozila
Ako Vaše vozilo nije moguće osposobiti na licu mjesta, osigurat ćemo Vam besplatan prijevoz za Vas i Vaše vozilo do najbližeg ovlaštenog Audi servisa®.
Zamjenska mobilnost
Ukoliko se Vaše vozilo mora radi otklanjanja kvara zadržati u ovlaštenom Audi servisu® dulje od tri sata, organizirat će Vam se korištenje jedne od sljedećih usluga (Napomena: razdoblje od tri sata započinje dolaskom nepokretnog vozila u ovlašteni Audi servis®):
1. Zamjensko vozilo
Ukoliko želite možete koristiti besplatno zamjensko vozilo dok se na Vašem vozilu ne otkloni tehnički defekt (najviše do 5 dana). Mobilnim jamstvom nisu pokriveni troškovi goriva i cestarine, prometnih i parkirnih prekršaja kao ni drugi troškovi napravljeni u svrhu nastavka Vašeg putovanja. Kategoriju i vrstu zamjenskog vozila odabire ovlašteni Audi servis® ovisno o raspoloživosti vozila.
2. Hotel
Ukoliko ste udaljeni više od 80 km od mjesta prebivališta i želite pričekati osposobljavanje Vašeg vozila, Vi i Vaši suputnici imate pravo do pet noćenja u obližnjem hotelu.
3. Ostala prijevozna sredstva
Ukoliko želite nastaviti Vaše putovanje alternativnim oblicima prijevoza, možemo Vam ponuditi besplatan prijevoz taxi službom (do iznosa od 580,00 kn), vlakom, autobusom, brodom ili avionom (preuzimaju se troškovi aviona do najviše 3.300,00 kn po osobi).
Ograničenje mobilnog jamstva i gubitak prava iz mobilnog jamstva
Ako Vaše vozilo ima pravo na mobilno jamstvo i ako se zateknete u državi gdje nema organiziranog nacionalnog mobilnog jamstva, sami snosite nastale troškove. Te troškove će Vam nadoknaditi Vaš ovlašteni Audi servis® u Republici Hrvatskoj (uz predočenje radnog naloga, svih računa, a prema važećim uvjetima mobilnog jamstva opisanima ranije), koji je vlasnik zadnjeg važećeg pečata mobilnog jamstva u Planu održavanja.
Ako se zateknete u državi gdje postoji organizirano mobilno jamstvo, sve troškove prema važećim uvjetima mobilnog jamstva snosi ovlašteni Audi servis® u toj državi.
Prema uvjetima mobilnog jamstva nije moguće koristiti kombinaciju usluga zamjenskog vozila i ostalih prijevoznih sredstava.
Mobilno jamstvo ne uključuje troškove popravka vozila.
Pravo na besplatnu uslugu Mobilnog jamstva ne možete ostvariti ako je nepokretnost Vašeg vozila nastupila zbog uzroka koji su jamstvenim listom predviđeni kao razlog za ograničenje ili gubitak prava iz jamstva (prema točki 5. jamstvenog lista).
U slučaju da nemate pravo na besplatnu uslugu mobilnog jamstva, prema Vašoj želji ovlašteni Audi servis® će Vam navedene usluge organizirati, ali u tom slučaju sami snosite nastale troškove.