-
Pretraga
Pogon: snažan i fleksibilan. Motori Audija S4
Srce Audija S4 Limousine predstavlja novorazvijeni V6 motor s izravnim ubrizgavanjem benzina i turbo punjačem. 3.0 TFSI motor na raspolaganje stavlja snagu od 260 kW (354 ks). Okretni moment od 500 Nm raspoloživ je u širokom području broja okretaja od 1.370 do 4.500 o/min. Motor nadmašuje svog prethodnika po snazi i okretnom momentu, dok su vrijednosti potrošnje i mase motora istovremeno znatno niže.
3.0 TFSI motor u Audiju S4 Limousine
Novi Audi S4 za 4,7 sekundi ubrzava od 0 do 100 km/h, dok se na 250 km/h aktivira
elektroničko ograničenje brzine, i sve to na izvanredno ekonomičan način: u NEFZ
ciklusu vožnje Audi S4 Limousine troši manje od 7,5 litara goriva na 100 kilometara
(170 grama CO2 po kilometru).
Ovakve vrijednosti među ostalim omogućuje novi 8-stupanjski tiptronic mjenjač: vrlo
je učinkovit, a stupnjeve prijenosa mijenja brzo, komforno i spontano. Uvijek, kada
to situacija u vožnji dopušta, prelazi u modus praznog hoda i na taj način štedi
gorivo.
Snagu na cestu prenosi permanentni pogon na sve kotače quattro - kao i kod svih
Audijevih S-modela. Njegov središnji diferencijal s vlastitom blokadom u normalnoj
vožnji 60 posto pogonskog momenta usmjerava na stražnju, a 40 posto na prednju
osovinu. Ovisno o situaciji do 70 posto momenta pogona raspoređuje na prednju
osovinu, a do 85 posto na stražnju. Selektivno upravljanje momentom pogona po
kotačima s inteligentnom softverskom funkcijom kompletira quattro pogon. Tijekom
dinamične vožnje u zavojima unutrašnji se kotači minimalno koče kako ne bi
proklizali. To omogućuje još preciznije, stabilnije i agilnije ponašanje u vožnji.
Opcijski quattro sportski diferencijal još više poboljšava mogućnost upravljanja
vozilom, tako da pogonske sile aktivno raspoređuje između stražnjih kotača.
Vozni postroj Audija S4 Limousine
Novi Audi S4 Limousine izvanredno svladava sve vrste zavoja - bilo to na stazi za utrke ili na planinskom prijevoju. Tijekom brze vožnje autoputom S4 Limousine oduševljava izvrsnom ravnom vožnjom. Takve performanse može zahvaliti novorazvijenom voznom postroju: ovjesi s pet spona na prednjoj i stražnjoj osovini učinkovito razdvajaju uzdužne i poprečne sile i tako osiguravaju optimalnu upravljivost u svim situacijama vožnje. Obje su osovine - isto kao i elektromehanički servoupravljač - vrlo lagane konstrukcije. Opcijski se isporučuje Dinamic Steering upravljač s varijabilnim prijenosom u ovisnosti o brzini vožnje. Serijski sportski S vozni postroj niži je za 23 milimetra od osnovnog voznog postroja. Isto vrijedi i za S sportski podesivi ovjes s aktivnom regulacijom amortizera. U kombinaciji s motorom, upravljačem, tiptronic mjenjačem i sportskim diferencijalom u serijskom sustavu za upravljanje dinamikom vožnje Audi drive select integrirani su i takozvani CDC amortizeri (CDC = continous damping control). Na taj način vozač može regulirati karakteristike voznog postroja u više modusa.